Aa igen!

Man orkar inte och man glömmer bort bloggen tycker jag!
Tiden går fort!

Har gjort typ väldigt stark köttfärsås till min sambo idag.. Jag kunde knappt lukta på den!
Kenny somnade redan vid 18.15 idag, hur trött som helst och har ätit riktigt dåligt!..

Har gjort illa min tåååå med.. så går med tejp och bomull :p

Imorron blir det Konsert, Blått och vått är temat! Intressant intressant! Dum tid bara, 10.. Kennys sovtid typ..

Nu blir det lite tända ljus och kolla lite på tradera innan bonde börjar!! :D



Ute i det fina höstvädret!! Älskar hösten, det är så jädra fint!!! Plus att mössperioden börjar, än så länge har jag en ny mössa denna höst/vinter.. men kommer nog bli måååånga fler!!

Så folk tipsa om sidor med mössor.. udda, roliga mössor tack =)

Kommentarer
Postat av: Lina

sv: äh du har bara kass smak ;P



Så söt kenny är :) och fin jacka han har. Vill ha en med päls till Vilda men vete fan vilken.



Stackars tå! Jag stötte min i soffbordet så den var helt svart/blå i en vecka haha.

2010-10-13 @ 19:25:30
URL: http://rocktroll.blogg.se/
Postat av: Alexandra Stern

Vad fina ni är o vad söt Kenny är. :) Du ser lycklig ut!? Det är bra det! All lycka till hela din familj. Kram MVH Alexandra.

2010-10-16 @ 20:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback