Åhh!!




Jag är så lycklig!! :D
Har varit o kollat vårt lilla knyte! Var helt underbart!
Den sprattlade och hade sig hela tiden! Var som den sprang runt där inne! <3
Nu längtar jag så mkt tills den kommer till oss!


Jag har varit mkt slö denna veckan känns det som, men jag har varit igånt typ hela tiden! :D
Imorron ska mitt hjärta på intervju i KALMAR!!! hopps på det bästa nu!
Får han det så blir det hus! :D
Vill inget hellre än bo i hus med dem jag älskar mest av allt!
Dock har den ena inte kommit än :P
Men denna veckan har inte Charlie varit sååå mkt på mig, hon e väl sur för jag inte vill gosa så mkt :p




Nu vet jag hur äventyrsbadet är här! Jag gillade relax-avdelningen hårt ;) Mohha!
Sen när det var sådan är våg grej så tyckte hjärtat mitt att det var en stor snorkråka som pkte omkring där..
mitt hjärta e en gullig liten fjolla! :D
Men älskar honom för det!


Shoppat lite har man gjort.........
massa filmer.. lite små saker o så..
Nu har det släppt att jag vill ha så mkt sura godisar iallafall:D

   

Idag blir det hem till Nybban! Ska fiska o träffa Tilda, se hur mkt Neo har växt :D
Kommer dock vara framme sent ikväll, och sen är mormor o morfar där med ;)
dem blir man aldfrig kvitt:p hihi!
Men dem är underbara!
Stolta med, för dem ser att jag är överlycklig :D

Seee yaah! :D











Kommentarer
Postat av: Emma

Blir så glad för din skull! :)

2009-08-20 @ 09:20:43
Postat av: Sofie

AVIS! :P

2009-08-20 @ 10:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback