Fiiint väder!

Har varit riktigt sommar väder denna helgen!
Det är sådan dagar det är så plågsamt att bo i lgh, är det annars med, vill ha hus =(
Men denna helgen har vi hunnit med en del, och även tagit det lugnt::D
i fredags gjorde vi inte så mkt, han var trött efter jobbet så vi satt på balkongen och spelade lite kort :D
Jag vann självklart:P hehe
När vi vaknade i lördags gav vi oss av till hans föräldras husvagn, var så mkt folk vid badet där så det blev inte av=) Men fick med han till Ikea istället :D hihi Så där spenderade vi lite pengar... Konstigt vad man kan hitta mkt där, dock är jag inte så förtjust i Ikea ändå, vet inte varför, men tycker om allt småplock där ifallall:D

Köttbullarna måste man ju även köpa när man är på ikea så är det ju bara:D
Men bea sås till!! mmm!!!
Efter ikea så gick vi in på maxi och letade kräftor!
Finns så många sorter så det är svårt att välja, men själv svenska kräftor köper jag inte,
inte i matafför iallall, isåfall blir det av en riktigmänniska:P hehe jaa men ni fattar :D
Köpte kinesiksa, var ju ett sådan kräfttest i aftonbladet för inte så länge sedan, så tog en av dem som låg högst upp i listan, sen är även kinesiska riktigt bra kryddade tycker jag !
Hjärtat mitt äter det ju inte så det var bara till mig, som det brukar vara när jag vill ha något! :D
Skaldjur som är så gott!!



Söndagen åkte vi ut med min bil till mormor o morfar, eftersom den ja, e konstig igen, går inte starta.. Men det är
nog batteriet igen verkade det som, fick ju ett begagnat med sen så, plus att den står mkt stil här, så den ska vi sälja sen :D Den har varit med om mkt min lille bil, många minnen.. <3
Men men! Vi passade även på att bada lite hos mormor o dem, det var så skööööönt!!
Åkte sedan till tuna park o köpte lite sällskapspel vi har suttit o spelat igårkväll, även pussel;D Två pussel med 1000 bitar, 'blir galen på den vi håller på med..!





Annars idag har jag ätit kräftor till frukost! och städat lite granna, monterar lite från ikea,
Och blivit mer avis på Tilda som ringde från Grekland nu o  sa att dem var frammme o hon sitter
på standen och dricker en drink och röker en cigg på det! Och är runt  37 grader där!
Men jag hoppas dem får det super där borta:D Känner jag henne rätt komemr hon rigna flera gånger
denna veckan :D kommer bli konstigt ananrs, vi har pratat varje dag sedan vi lärde känna varandra o nu bara,
en vecka utan varandra! ouff :D Hehe
nu blir det balkongen innan det blir för varmt, ! seee yaa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback