*gäsp*

Då vaknar man så här tidigt på morronen, suck..
Men nu har man sagt hej då till jobbet.. det var ett skönt arbetsgäng :D
Städpatrullen :D
Det har varit tidiga mornar, men det har det väl varit värt :D Ska in till dem denna veckan tänkte jag och bjuda på någon fika.. men vilken dag vet man inte än..
Fick ett par babysptrumpor av en av jobbarkompisarna, lr ja den var för barn för 1 år.. men det behövs väl med ? =)
Sen fick jag en jätte din ljusstake från alla! ( tack för mer packning....)
känns lite tråkigt o lämna nu om det kanske skulle blivit så att hon jag jobabde åt inte kommer tillbaka, men det kommer fler chanser..
Plus att det var lite jobbigt nu med byxorna :P
Antar med att jag inte blir kvitt dig heller Tina ;) för du kan hon ju ålka neråt o titta efter hundutställningar:P Du är så välkommen så! :D



Men snart drar vi.. Kommer kännas rätt skönt att vara hemma i småland igen..
Hemma bäst som man säger =) Hoppas bara härtat mitt kommer trivas lika mkt :D
Och att vi hittar ett hus..
Fick igår två barnvagnar av hans bror och hans fru! jätte fina! Tack så mkt!
Något mindra att tänka på, men mer att packa =)
Tagit kort på den har jag inte..
För tog en evighet att få in det i källaren, och den ska vi rensa snart.. grah sådant är inte kul !
Men nu har vi mkt baby saker iallafall, bara lite kläder, men det köper vi nog själva.. men känner jag min mamma rätt så kommer hon nog hinna förre ;)
Men nu ska jag börja packa lite igen, för rätt mkt att städa när det finns två katter i hemmet med =)

Ciao!




Kommentarer
Postat av: emeliehjaertajonas

Det sa BM med, hoppas att det är det.

Tack för din kommentar.

Känns skönt att man inte är ensam.

2009-08-31 @ 11:19:03
URL: http://emeliehjaertajonas.blogg.se/
Postat av: Bjanca

Haha.. tur det finn skärp och snören =)

2009-08-31 @ 18:25:11
URL: http://bjanca.blogg.se/
Postat av: Hanna..

STILIGA BRAXER GUMMAN!!

2009-08-31 @ 21:21:01
Postat av: Maria

Tråkigt att inte ha ett jobb att gå till men skönt att kunna vara hemma och rå om dig och magen och älsklingen =) Härligt att du är på G till småland igen, hemma är alltid bäst ;)

2009-09-02 @ 13:02:34
URL: http://frubodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback