Hemma igen!

Jahaopp! Det har hänt mkt nu ska jag lova :P
Åkta till Kalmar/Nybro i torsdags, sen på fredagen fick hjärtat mitt ett jobb där! :D ( Satt utanför o pratade med min kära Hanna i ca 1,5 timme i tele tills han kom ut därifrån ;) )
Så nu ska han säga upp sig på det gamla och se när han kan börja på det andra, dem ville ju så fort som möjligt!
Men sen i torsdags ringde Davids mamma, så jag ska hoppa in som vik i en månad igen, men nu kanske det inte går hela månaden, vi får se när han ska börja!
Så imorron har man jätte mkt att göra, plus att båda jobbar så kommer kännas stressigt!
Men vi får bo hos pappa han hans sambo tills vi hittar något, vi hade inte tänkt på bli så lång variga, vi har redan kollat några hus vi vill se mer av, fast man vill gärna vänta liiiiite granna så man vet lite mer!
Så snart får vi se när vi flyttar, måste säga upp lgh med så blir ju dubbla hyror kan man säga:p så bra jag kan jobba lite så har  två hyror betalde där :D
Kommer bli en intressant flytt =)
Vi har redan fått en sak av mamma som jag ville ha sen när vi har hus :D Hihi och magen den har växt, har känt mig som en bulle på gäsning hela helgen!

 


Var o fiskade senare på eftermiddagen, det var kul :D Men denna gången fick både jag o Christina fula namnet, för vi fick ingen fisk =( Kan ju dock skylla på att pappa tog sönder ett spö sa David fick ta mitt :P
Sen ska jag ADLRIG mer ha på mig min blåa tröja dit, vi blev anfallna av flygmyror på båten! Men vi fick oss ett gott skratt för hjärtat mitt var på väg att hoppa ur båten :P
Sen blev det grillning, mumma! en trevlig fredag :D

Sen på lördagen snodde vi med Tidla från Pierre en runda in till Kalmar, lr ja, det var hennes ide, men endå ;D
Hon blev glad att vi ska flytta ner igen, hon o jag ska ju ha en bakdag i veckan ;) Hehe ..
Vi hittade lite smått o gott i Kalmar med :D Lite presenter, lite inredning, lite kläder..




Sen får vi INTE glömma mina små älsklingar! ( har många nu ) hehehe,....
Men dem lätt mig inte sova inatt =( Mådde riktigt illa i bilen på vägen hem.. Trött, hungrig, o allt som går..
Inte van att ha dem i sängen sovandes längre! För då hade man tre som snarkade i sängen! Suck...
Men men :D Lärda även hjärtat att spela Skip bo! :D Men spalde typ till halv 9 o sen gick vi o la oss, sen åkte vi tidigt på morronen hem sen.. Helt slut..









Kommentarer
Postat av: Bjanca

Vad roligt att du kommer tillbaks till stan.. weah!! =)

2009-08-23 @ 19:48:41
URL: http://bjanca.blogg.se/
Postat av: Alexandra

trevligt ni har d. o mkt kan ni köpa. ojoj. går framåt för er. :) ja Lycka till med husköpet hoppas ni hittar ert dröm boende snart. :) kramar*

2009-08-24 @ 16:20:39
Postat av: Emelie

Ja, visst gör den det... Man får passa på att njuta, för snart har man väl en tonårsrbell här hemma ;) Grattis föresten!!! När väntas h*n komma?? Kramar

2009-08-25 @ 09:25:39
URL: http://enongoglola.blogg.se/
Postat av: Emelie

Okej... Får hoppas på att tiden går fort. Är så drygt att gå och vänta på att få se vad det är som döljer sig där inne ;) Jaha vad trevligt! Orrefors funkar väl också, men det är inte Nybro ;) Skönt att få komma lite närmre "hem". Kram

2009-08-26 @ 09:15:47
URL: http://enongoglola.blogg.se/
Postat av: Hanna..

så glad jag är för eran skull!! kul att ni flyttar ner. miss you. Imorn ska jag på Magnus Betner! avis?? kram kram

2009-08-26 @ 17:16:57
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

Joda det var jätte gott =) ler



Kul med en ny som kommenterar =)

2009-08-26 @ 18:58:08
URL: http://tuccit.blogg.se/
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

haha det tycke jag verkligen.. ler.. tyvärr är de alledes för få så kommenterar... mne de är min syn de :)

2009-08-26 @ 19:26:36
Postat av: Mikaela

Grattis till graviditeten =)Du har en mysig tid att gå igenom, ta vara på det! Tack så mycket...han är vårt underbara lilla mirakel <3 Vi har haft det himla skönt på resan...upp vilade och nöjda!

Kram

2009-08-27 @ 07:08:35
URL: http://mikaelka.blogg.se/
Postat av: Emelie

Det hoppas jag också... Tack så mycket ;)

2009-08-29 @ 15:43:19
URL: http://enongoglola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback