Slö!!

Nu tycker jag man är helt slut, men det är för jag sover så länge, man får lite ångest när man ser klockan stå 10:25 när man vaknar! -_-

Annars har jag råkat spendera lite pengar igen... hihi.. Nja lite filmer och lite bönor o så :D Hittade en jätte gulligt gå hjälm! Men fick inte beställa den.. Till babyn då menar jag ;)

 






Ringde till kvinnohälsan här i stan och vill veta exakt vilken vecka jag är i så ska dit den 19 och göra mitt första ultraljud! :D Inte orkar jag vänta tills V.18 heller! vill ju veta att det lever och hoppas o stuttsar i magen! :D
lääängtar tills dess, ska även skriva in mig den 17! Blir roligt :D För David blir det väl det bara för han ska ta ledigt från jobbet! Jag funderar på att ta bussen ner till stan så man kanske lär sig den med, hade ju varit spännande !! :D
 





Katten Charlie här har blivit riktigt matte sjuk.. MYCKET matte sjuk..
Får ju inte ens gå o kissa själv utan henne knappt! Sen ska hon ligga på magen och stå o bädda på magen!

Sikken katt! 


Fick en karta över Eskilstuna på posten idag! man kanske skulle börja plugga den lite! Men vill flytta neråt nu..!! Att det ska finnas så lite bra jobb nerår då=(
Man vill ha hus såååå mkt nu när man e ute o går om kvällarna runt alla hus.. Man får många ider i huvudet men men! Det kommer :D



Tiden går saaaaaakta!!!!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag var mycket trött i början av graviditeten, jag kunde sova hur mycket som helst fast INTE på morgonen. Vaknade mellan 8-9 av att jag mådde illa och behövde mat - GENAST! Åt jag inte inom 5 minuter då spydde jag..



Jag gjorde ett ultraljud i början för jag var rädd att det skulle vara utom havande. jag fick veta att jag var i vecka 6 då och jag som trodde jag var i vecka 2 flin

2009-08-15 @ 11:47:01
URL: http://frubodin.blogg.se/
Postat av: Hanna Larsson

Hej gumman! första ånen jag äute å kollar din blogg, scysst! Hopas vi ses snart! / KRAMA!!

2009-08-18 @ 09:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback