SNART ;D


längtar sååå mkt!!  bara 2 veckor kvar snart!!
En annan här i tuna trakten ska dit nästa vecka! =) sa det till henne, försten ut ;P haha
Hade varit lite snyggt om både fick samtidigt:p haha
Men nog om det, låååång tid kvar!
Dock har jag kollat upp lite vad som behövs, men Tilda där hemma sa : det behöver du inte en, dem kan inte gå när dem kommer ut :p Haha Så söta bebis grejor ju!
Hittat massa sidor o massa saker! David svarar inte lr tittar inte när man säger, titta här , Åhh så fin:D
har sagt vi ska vänta lite tills vi börja köpa saker, iallafall vecka 18:)
Sen ska vi kolla vagn :D
Hoppas vi kan flytta neråt snart, har sett så mysiga hus där nere:D
Bli en hammfru och baka massa gott varje söndag med Tilda :d haha



Var ute hos mormor o morfar igår, känndes som en utfrågning där:D
Både mormor o morfar började med namn redan, hallå lixom :P Hon tyckte Mio bla.. men nee.. Vi har två namn än så länge.
Men man ångrar sig mkt innan det är dags :D Fick även med mig massa kort sen jag var liten, haha tycker verkligen pappa är lik travolta!!hittade även på andra! Skulle kunna lägga in hur mkt som helst!
nästa gång när man är hemma så ska jag gå igenom korten där med hade jag tänkt:D







En annan sak som jag gjorde idag på morronkvisten var att testa en sak! köpte fitness kornflakes och fick med en Dvd dans/träna skiva! Testade den imorse.. Ouff säger jag bara!!
Det var jobbigt, efter 10 min var jag slut, måste få upp min kondis märker jag! Så nu e det dags atr börja gå med!
Så hjärtat lilla ikväll blir det att gå ur o gå lite :D
Hjälper ju inte heller att man har fått ett sådan sug efter surt! Massa surt vill jag ha, citron vatten o sådant med!
Får inte i mig så mkt mat på morronen heller som jag måste =( får i mig typ en yoghurt :/
sen sover man inge bra heller, ryggen tar stryk, men kan vara för jag ligger som sagt i springan av sängen... Hihi!



Aajust det färgade håret igår med.. Aj aj aj, skulle bara bleka ner det, tona ner det lite så jag kunde bli ljusbrun sen ( har rött hår) men ni kan ju räkna ut att det blev orangt.. men faskiskt efter ett tag så var det en snygg orange!
Inte en sådan ful orange det blir när man försöker blondera sig, utan en rätt snygg en! ( iallafall ett tag ) hehe..
Hjärtat fick oxå en färg, lr aj två, han stack o köpte ny hårfärg med en gång, så nu e han chokladbrun.. mmm!!

  <3 


Nu blir det att förbereda lite mat och sen ut på balkongen och rensa lite kort0 Och lyssna lite på MUSE :D ! :D




Kommentarer
Postat av: Alexandra S.

va fint du har gjort d i lägenheten. shit asså erat hus kommer bli sååå fint sen när ni har den asså tror jag. du kan verkligen inredning du. :) Lycka till med allt! o hoppas allt går bra med er alla! kram

2009-08-06 @ 22:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback