Disco?!

Idag har man legat och inte gjort något alls, vaknade med feber känns det som..
Inte gjort något alls, legat och läst, förösökt vilat, men det går ju inte för den lille där inne har ju disco lr något:P
Men det är kul och se när magen rör sig =)
Jag är trött och ahde velat sova lite, men icke icke.. =)

I Dec idag.. Shiit snart julafton, tiden rinner ju iväg!!

Funderar på att laga lite mat, men har inte äns orken till det idag, helt slut!

Men man har väl sådan dagar med..

GE MIG SNÖ!!



V.28+2 (29)


Kommentarer
Postat av: natasha

jag har också mått helt konstigt idag vaknade och var helt yr i huvudet sen blev jag helt varm. fast vilade ett tag känns bättre nu. hoppas du blir bättre :)

2009-12-01 @ 17:35:19
URL: http://natashalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback