Home! :D

Jaaa då har det varit jul!
Hur har ni haft det på eran jul?
Själv hade jag jätte trevligt! Kul med :D
Var en seg färd dock att köra upp 40 mil.. Jag körde hela vägen, och det var halt, snö och ja.. allt..
Så var skapligt trött sen när vi kom fram!
Börjar känna nu att det är jobbigt att sova, får såå ont i ryggen och den lille tycker inte ens om när jag ska ligga på sidan och sova! Men det måste jag! :D
Jag och D passade även på att bada badkar med! Saknar det något otroligt, dock så täcktes inte min mage med vatten när båda låg där i, fick ta skum på isället :D

Godiset vi gav bort var även uppskattat! Det åts mkt av det på alla håll =)
Det jag fick , jag o D var lite smått o gott o pengar, och dem pengarna är nästan slut, vi la mkt på det på D faktiskt, lite nya kläder och så, han fyller ju 25 nu den 10 jan.. Så det blev mkt till han så sparar jag pengar på det ;)
Även lite till mig med, en jätte skönt pjymas bla, men dock kan jag inte knäppa knapparna! :P hehe.
Köpte massa saker till ansiktvård och sådant, rätt dyrt faktiskt, men ska man vara fin får man lida pin!
Hur mkt man har gått upp denna jul vet jag inte faktiskt! Men blir nog många promenader i veckan antar jag :P
Vi fick även en babysitter och lite så, så det sparar vi lite pengar på det! Skadar inte!

Har dock inte tagit några kort i jul, lite jobbigt att springa runt med telen, vi filmade inget heller för videokamerna låg hos mamma :P

Imorron blir det till pappa som skulle bjuda på middag, sen ut till farmor, blir nog ett ljus att tända på farfars grav med..
Det är snart inte lång tid kvar asså.. 7veckor och 6dagar.. Tänker man så så går jag nästan redan nu och väntar på den lille!
Du är så välkommen så <3 Kommer kännas underbart när vi blir 3!

Nehe nu är det så att jag är en gottegris, så blir att sitta lite framför tvn med fotbad kanske!?!?! och vräcka i mig lite godis! Det där med att äta nyttigt när man är gravid, räknas det med att man gör det ibland? ^^


V.32 (33)

Kommentarer
Postat av: David

Fast du sa inget om att jag åkte hela resan tillbaka istället. ;P Vi ska nog hitta något mer åt dig med för pengarna ska du se. :) Puss <3

2009-12-26 @ 18:43:19
Postat av: Alexandra

Sikken fiin mage du har tagit kort på :)

Ja den bilbarnstolen var verkligen kanon fin.. Ville ju egentligen ha en Grön och svart men hittade ingen :( Så det var mindre roligt.. Men den där går lika bra den :) Kram

2009-12-26 @ 19:32:36
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Sofie

19 februari har jag bf, går in i vecka 33 idag .. inte klokt så snabbt tiden går :)

Själv då? När är din beräknad?

2009-12-26 @ 19:39:12
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: Sofie

Vad kul :) Ja, det är mitt första barn.. själv då?



Men.. om det bara är en dag mellan oss så borde du ju gå in i vecka 33 i morgon.. inte vecka 32 idag.. ?! .. eftersom att jag går in i vecka 33 idag..

2009-12-26 @ 20:40:15
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: Tova

Härligt att du hade en bra jul!!

Själv hade jag det rätt trist, hehe, var självklart mysigt med middag hos killens föräldrar men nån "traditionell" jul var det då inte ;)

Hoppas han slipper ha jobb-jouren nästa års jul, bara... och då lär det ju bli extra mysigt också med en liten 1-åring som kommer springa/krypa runt här hemma ;)

Vad ska ni göra på nyår då?

2009-12-26 @ 20:40:53
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Postat av: Sofie

Nu blev jag snurrig :P



Det stämmer att jag har Bf en fredag.. vecka 39+6 blir det..

Så idag går jag in i vecka 33, dvs 32+0



Fast man kanske kan räkna på olika sätt..?!

Enligt min räknare som finns i bloggen så är jag i vecka 32+1 idag.. så de borde räkna att bf är 40+0



Jag räknar som de gör inne på Familjeliv.se

2009-12-26 @ 21:18:26
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: Charlotte - Gravid

hehe tack :)

Ja då, det har varit jätte mysigt. Har ni haft det bra?

Kram



( söt mage och byxor :)

2009-12-26 @ 21:20:14
URL: http://charlottegaines.blogg.se/
Postat av: emma

sicken fin mage :)

2009-12-27 @ 00:01:09
URL: http://emmakri.blogg.se/
Postat av: Dorothea - Tvillingmamma & Gravid

Vilken fin mage =)

2009-12-29 @ 11:43:25
URL: http://www.alltforforaldrar.se/theans

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback