Jaoo...

Då är det tisdag, hörde inatt att dem redan började med raketer och smällare... suck..
Så vaknade D och skyllde på tvn:P Lr hur, inte ens ljudet på =)
Annars idag har jag märkt det är HALT! Gick ner till mamma en runda, köpte även en present TILL, till D.. Men nu ska jag allt hålla mig några dagar med att ge den! :D

D är inte så pigg idag, han ligger i sängen och jag gör lite thee åt han! Och håller på med maten, även tänt alla ljus.. igen.. det är en rutin jag har när det blir mörkt, alla ljus på :P Man får ju passa på när det är mörkt så här på vintern! =)

Har extremt ont i fötterna, och mina fingrar ser nu ut som prinskorvar, känns helt lustigt, men så är det med vatten i kroppen, mamma sa även att jag fått mkt vatten i benen, syns.. Hopp tänkte jag, men jag har fått lår nu då, hade jag inte innan typ:P

Blir lungt ikväll,så nu ska jag krypa ner hos D lite..!!

Pöss!

Kommentarer
Postat av: Sara - Alicias mamma

Vad skönt att inte må illa.

Haha när jag väntade Alicia fick jag knappt på mej foppatofflor :P Hade även inga fotknölar, de var någonstans under all vätska :P

2009-12-29 @ 17:44:20
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack så mkt, vi planerade att förlova oss i somras men blev aldrig av. Vf vet jag inte, jaa visst min mage har kommit ut lite, men inte så mkt som jag vill. :P vi har haft en bra jul, hur har eran varit?

2009-12-29 @ 18:30:47
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: thessie

det va värre när jag va liten för då visste jag inte vad det va. men nu när jag är äldre och vet vad det handlar om så bryr jag mig inte.

vi köpte blöjor här om dagen :D hur mysigt som helst. har köpt blöjor 1000 ggr men då har det varit till min kompis son när vi bodde ihop. nu är det ju till vår lilla bebis som snart är här :)

kram

2009-12-29 @ 21:37:03
URL: http://sleepygirl.blogg.se/
Postat av: Karina

Ja fy fan...den gång i fyren va fan asläskig för man såg ju verkligen att någon luta sig ut över trappräcket :O det igår tyckte jag va lite småcreepy det där i skogen när prickarna blev 3...men lik förbannat ska man se det varje vecka :P

2009-12-29 @ 21:47:30
URL: http://rocktroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback