Löööördag! :D

Vaknade inatt, hade värsta febren! Suck! Vaknade att svetten bara rann från mig :P Och jag frös som en jädra vinter get! Men somnade om sedan =)
Man drömmer väldigt konstigt med ibland må jag lova, skumma drömmar!
Sen när man vaknar av något så när man börjar titta så undrar man om det är sant lr inte, jag kände på magen med en gång, men den var kvar där inne :p Så att jag födde var inte sant =)

Vi låg och tänkte på det.. Är IDAG I VECKA 31!!!! ( 32 ) Känns helt bra! Bara 9 veckor kvar..! När man tänker så är det inte långt kvar! =P

Vi pratade lite namn igår med.. Nu har vi lite nya namn på G här.. Tjejnamn är inte så svårt, men killnamn.. Det är inte lätt asså!

Idag blir det Avatar på bio! Även resturang besök och ha lite mysigt :D

Ibland har man tråkigt :D

Jo just det, alla julklappar är klara! Lr njaa!! Vi har en kvar! Fast det är bara lite saker till den!

Måste även säga.. Kent:s nya album <3 Låten hjärta! Hur kan man inte tyckte om låten, och bakgrundsmusiken, loooooove it!!!



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Kan hålla med dig om att killnamn är svårare än flicknamn! OKey men hur stort bor ni då? Jo då förstår jag er med. För det är ju inte roligt att behöva stänga in katterna för att kunna sova.. det är ju synd om dom då!Men vad bra att dom har det bra nu!

2009-12-19 @ 12:03:05
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Sara - Alicias mamma

söta bilder på er :)

Haha ja men det blir gott ;D

2009-12-19 @ 14:18:39
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: thessie

ja då har ni en bit att åka..

ja det va ett kul jobb. men man riskerar körkortet konstant för man måste alltid ligga över hastigheten för det är alltid bråttom med grejerna. men det är nog inget yrke man ska satsa på när man har barn. iaf inte om man åker långa steckor som jag gjorde.

jag ska på ultraljud imorn sen träffa en kompis, min sambo har åkt ut på båten för att jobba så jag åker ut till mina föräldrar sen och stannar där tills han kommer hem igen.

vad har du för planer?

kram

2009-12-19 @ 16:24:19
URL: http://sleepygiirl.blogg.se/
Postat av: Lisa

ja här har vi vart uppe i -27 iaf..

sjuuuukt kallt :(

trodde man skulle gå under, iskallt inne i huset med! men idag är det varmt här inne iaf, så antar att det är lite mildare ute med :)

och mycket snö har vi, perfekt..

åh vad mys med bio och middag! var filmen bra då? skönt att ni börjat spåna på namn med, här hemma har vi ingen aning alls..

kram!

2009-12-20 @ 09:04:02
URL: http://fliza83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback