Måndag!

Ohh tycker synd om min lille babe som fick sova så lite inatt! Vi fastande framför spökserier på tvn!
Jag tror på spöken.. Gör ni? Tror man måste vara med om något faktiskt, jag har typ kört på ett, men dem som vill få tro på det och dem andra jaa.. tro inte på det då :P Men kan säga att jag blev skraj! och väldigt rädd!
Men vissa berättelse som några säger, inte alltid man tror på dem må jag lova,
sen att alla säger olika om det :P Så det är tur man tror på vad man vill! :P Men respekt har jag för dem!
Men jag tror ju på allt konstigt, dock inte gud =)

Hopp fötterna värker och har sig, har fått mkt vatten i dem nu.. Lite små jobbigt.
Har även märkt att jag suger på att bevara presenter! D fyller snart 25.. Och jag har nog köpt, 4 grejor lr så till han, men han har fått dem typ samma dag.. Så ska försöka hitta bara något litet och se om jag kan hålla mig.. Får se vad det blir bara =) Han är ju värd er än vad någon någonsin kan ge.. Men det vet han, han är ju min udda hälft ;) Love ya :p

Annars har jag tagit ner julen nu! Gjorde det igår, snön är ju nästan borta här, så min julkänsla har försvunnit..! Men jag älskar våra nya gardiner! Måste säga att jag tycker vi börjar få riktigt snyggt! Lite man vill ändra på, men det är ju ingen bråska precis =) Ska vi spara till något så vill jag göra det till köksbord och så! Jag vet redan vad jag vill ha, men tror inte dem finns längre =(

Idag blir det städ, lr ja snart.. Gryta lr något kommer jag göra till mat med. Lika bra att börja tycker jag!

Höööres :D

 

Lite kläder man köpt nu under julen!


Kommentarer
Postat av: Charlotte - Gravid

Okej, men då var det ju mycket bättre än att få va innekatter om dom inte trivs inne. Äldsta katten fick vi när han va 5, och han hade varit útekatt i hela sitt liv, men han har inte velat gå ut alls, så det va ju skönt.



Nej alla katter har ju sin egen personlighet, men ni kanske få en fin katt ändå någon gång :)

Kram

2009-12-28 @ 14:52:09
URL: http://charlottegaines.blogg.se/
Postat av: Sara - Alicias mamma

Jag tror med på spöken!

Är helt säker på att det finna! :)

Jaha okej, skönt att inte bli sjuk! Lyckost:P

2009-12-28 @ 15:14:53
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Charlotte - Gravid

Nej egentligen är det inte alls lång tid, med tanke på att det var 40 veckor från början. Jag tyckte det var några veckor kvar när vi hade 18 veckor kvar :)

Kram

2009-12-28 @ 18:19:09
URL: http://charlottegaines.blogg.se/
Postat av: Sara - Alicias mamma

Haha vad roligt! Nej de har jag inte sett men har typ sett varje avsnitt av det okända! Älskar det :D

2009-12-28 @ 19:02:23
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Tova

Hihi, jag var helt besatt av spöken ett tag... lånade böcker om sånt och var värsta experten på övernaturliga grejer :P



ohh ja, nu känns det riktigt segt!! själv är jag trött på att gå hemma och inte ha nåt att göra, ha lite småont men inga riktiga förvärkar.

Försöker tänka att det ändå bara är högst några veckor kvar nu. Slutspurten är väl alltid jobbigast liksom :P

2009-12-28 @ 19:08:46
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Postat av: Karina

Förstår att du längtar, det är förresten skitkul att ha en liten på julafton :)



Jag tror på spöken helt klart..såg du T.A.P.S igår då? :) det programmet är ju asbra...eller osm det egentligen heter, Ghosthunters.

2009-12-28 @ 22:26:00
URL: http://rocktroll.blogg.se/
Postat av: thessie

jag tror oxå att man själv måste vara med om något "övernaturligt" för att tro på det. sen är ju vissa mer mottagliga än andra. som i mina föräldrars hus känner jag av massa energi i ett speciellt rum.

ja precis... och det blir bara jobbigt om man måste vrida huvet fram och tillbvaka för att se hela tvn. och det är verkligen viktigt att hålla rätt avstånd annars får man problem med synen. så tvn får nog stanna i kartongen tills vi har flyttat till nya stora lägenheten :)

haha ja men passa på att göra allt nu... köpa det sista osv. fast du kanske redan är bra förbredd? jag har ju jobbat fram tills några veckor sen bara så jag har inte hunnit med att köpa och tvätta allt. men nu är snart allt klart :)

kram

2009-12-28 @ 23:25:06
URL: http://sleepygirl.blogg.se/
Postat av: Sara - Alicias mamma

Haha nej det får man ju inte men det är spännande ;)

Usch då! Jag hade det problemet med Alicia.

Denna gång är det illamående samt foglossning.

Har du med att händerna domnar bort en längre stund?

2009-12-29 @ 10:37:34
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ja har man ingen jul kvar så kanske det kvittar om man har några julsaker med, jag förstår dig! Men här är det fortfarande massor med snö och iskallt :( lite för kallt kansle..



Jobbigt med massor med vatten i fötterna, men du får tänka på att det försvinner iaf så fort efter förlossningen iaf.. Inget du behöver "banta" bort sen!



Hoppas att du får en underbar dag och vilka söt kläder ni köpt med :)

2009-12-29 @ 11:17:09
URL: http://fliza83.blogg.se/
Postat av: Malin

Åhh så mysiga och fina kläder :) jag och jeff har vart på NUPP idag det var mysigt att se min lilla bebise igen :D nu får vi vänta till den 6/2 för rul :P

2009-12-29 @ 17:12:05
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback