Nyår=)

Inte många timmar kvar på detta året inte! Dock är jag ingen som firar det så värst mkt!
Blir hem till far idag, middag! Ska göra förätt och efterätt här, får vi se hur det blir :P
För inte gjort något av det innan, kanske för jag hittar på rätterna!=)

Tycker alla man skulle firat med ska supa och ha sig, plus att vi var ute lite sent, men skönt med det med, eftersom lille D här är förkyld, hoppas det inte blir värre till kvällen bara!

Lite pang pang raketer köpte vi idag, kan vara kul o bara smälla lite! Fast låter nog någon annan göra det, tycker man är feg nu att något ska hända sig själv när det inte är så lång tid kvar...

Nehe nu ni folk ska jag dona lite här med allt, hoppas ni får ett bra nyår! Så hörs vi :D
PÖSS!!!



Kommentarer
Postat av: Sara - Alicias mamma

Vad blir det för gott ikväll då? :)

Hoppas ni får det mysigt ikväll, kram kram!

2009-12-31 @ 16:40:32
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: thessie

ja det gjorde ont när den skulle släppa. speciellt där jag fått gravid småhårstrån. men man har ju små små hårstrån över hela kroppen annars oxå så det gjorde ont överallt. men lätt värt det. vi ska göra en till när niclas kommer hem från båten.



ah hoppas du slipper få så mycket i låren som jag har. det är riktigt jobbigt att inte kunna sitta ordentligt.



det gör ni rätt i tycker jag! jag orkar inte heller med massa fyllon. så det blir skönt med en barnvänlig nyår i år :)



gott nytt år till dig med och din familj!

2009-12-31 @ 17:16:25
URL: http://sleepygirl.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Hade ni ett trevligt nyårs firande?

Vi var först hos min sambos mamma och åt jätte god 3 r'ttersmiddag och det. Och sen gick vi hem vid 10 tiden på kvällen för då började dom små skjuta raketer och såvidare och våra djur är väldigt rädda för såna saker.. SÅ vi satt hemma vid 12 slaget och drack bubbel och kollade på raketer ifrån våran trädgård hehe :)

2010-01-01 @ 10:17:12
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Lisa

hej gumman!

hoppas att ni hade en bra dag igår.. de hade vi, helt okej.. var bjudna på middag tillsammans med en annan familj hemma hos en annan så de blev en lugn och fin nyårsafton iaf.. skönt det!

hur gick de med promenaden då? jobbigt när man får sådär mkt vatten :( måste vara hemskt..

ha en bra dag!

2010-01-01 @ 12:23:24
URL: http://fliza83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback