Oj!!

Jaha vad ska man säga!
Vaknade 10:21.. Man fick lite panik så... Var jätte länge sedan jag kunde sova så länge..
Men man får väl passa på nu när man kan sova:P
Börjar ju bli jobbigt att vrida och vända sig om nätterna..

Idag vet jag inte vad som händer, blev aldrig att dona i barnrummet igår, hade så ont så satt med vettekudden hela tiden! D tyckte jag såg rolig ut när jag gick, som jag skitit ner mig lr nået..
Konstig smärta man har! Men just nu känner jag inte av den iallafall! =) Men nu känner man ju sig gravid som sagt =)

Nehe måste göra något, få luft, små duggar ute, men ska nog gå ner till mamma en sväng, sitta framför brasan och gosa med hundarna lite :D


Måste även säga.. Vår julgran står väldigt snett.. :/ SEn typ tom på ena sidan.
bara för hundarna välte ner den när dem var här:P



Love you baby <3 Dock visste han inte att jag tog kort här :P


Kommentarer
Postat av: KossanMuu

Vad tråkigt =( Vi har verkligen tur här i malmö, får ju dessutom se lilla bebisen i 3d när man gör tillväxtultraljud! Dessutom känns det skönt att kunna få ett hum om hur stor bebisen kommer vara när den kommer ut.

2009-12-09 @ 12:56:25
URL: http://kossanshandarbete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback