Så gottigt!


Var och gjorde massa ärenden på stan, slutade med att en semla följde med hem!
 Det var såååå gott!! Ibland får man unna sig! 

                


Tycker alla städar och har sig dessa dagar, ska väl börja tömma skit från barnrummet idag.
Tycker inte om när man använder ett avlasningrum, då hamnar allt där inne:P

Igår var jag ju på föräldraträff! Var inte så stor grupp, rätt skönt det.
Kollade även på en förlossningsfilm.. Dock tycker jag inte det var så mkt att se, ( tittar ju mkt på förlossningkliniken) så detta var ju typ inget alls, bara hur dem kännde, och alla känner ju olika.
Trevlig grupp verkar det vara iallafall, vi var väl dem som var yngst, men tror nog alla var under 30 iallfall =)

Låg idag på morronen och jämförde magen, jag känner och ser när den håller på att vända sig och skit:P
Dock börjar det göra ont! :P

      
När den ligger still.               När den rör sig.

 


Kommentarer
Postat av: KossanMuu

Tack så mycket =) Enligt RUL var det en flicka, men ska fråga för säkerhetsskull på tillväxt ultraljudet den 23:e! Fast det har redan smugit sig in lite tjejkläder i garderoben ändå ;-) Vet ni vad ni väntar?

2009-12-08 @ 13:38:10
URL: http://kossanshandarbete.blogg.se/
Postat av: Yasmin

ok, jo men så var det ju för mig med, det gick ju supersakta med första barnet, tog ju en eeeeevighet hehe, men nu, ja, det går undan :P Jepp andra barnet :)

2009-12-08 @ 14:13:28
URL: http://YasminOhlsson.se
Postat av: Karina

Ååååh semla! det bästa jag vet typ. Att dom redan börjat sälja dom kändes som att det va nyss dom sluta.



Våran föräldragrupp var också riktigt nice. De flesta kring 30 och inga besserwissers :) förlossningskliniken är förresten ganska nasty :P det vill jag inte se.

2009-12-08 @ 18:58:28
URL: http://rocktroll.blogg.se/
Postat av: David

Älskar dig och vad det nu är i magen... ;)

2009-12-08 @ 19:34:08
Postat av: David

Älskar dig och vad det nu är för monster i magen ;)

2009-12-08 @ 19:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback