Torsdag!

Idag är det fint väder!! Kallt med fint :P
Blir Kalmar snart, kommer få vätna några timmar på att D ska sluta jobba där med..
Men gå runt på stan så länge kan man göra :D

Sitter just nu och sjunger lite :D
Måste säga att vakna av en spark, trots man blir sur så kan man inte sluta le!
För ett tag sedan kände jag mig inte ens gravid, men nu... Ahh i love it!!
Börjar dock kännas i svanken lite nu.. Men det skiter jag i, jag går o går o går :D
Rätt skönt att gå, då är den lite lugn :D
Imorse låg jag i sängen o skrattade hur länge som helst, för jag kunde inte läsa, hade man handen på magen som man hade boken i så kunde man inte läsa, den sparkade så mkt så det gick inte :D
Lika så sen när man la fjärren på magen så sparkade den ner den:D Lite kul med att den blir lugn när man klappar på magen.. ( den tycker om mammas berörningar)
FY FAN vad jag längtar nu!!

Vill att D ska hålla den i famnen med, jag går ju ändå och håller den i 'famnen' hel tiden.. :D
Dock märker jag nu att det inte är kul för nu måste jag verkligen köpa mamma linnen, nu går inte mina längre =)

Blir att kolla om man hittar några julaftonskläder idag, kanske något annat, det märker vi, jag älskar ju rea saker så kommer nog vara ute i mellandagsrean sen är en sak som är säker :D

Kan även säga att det var gott med COLA igår!!!! MM!!! dem sålde ut billig småglascola på kvantum :P 4:95kr st XD blev även räksmörgås på det igår med:D

Nu blir det att sätta på lite musik och gå o klä på sig, klockan är mkt :D

Puss and Hug xD





Kommentarer
Postat av: Karina

Haha det där med kroppen känner man igen. Mina höfter är mycket bredare än innan, jag har en randig mage för fick massor av britsningar sista månaden, hade inga innan...och brösten är inte lika fylliga längre. Dessutom försvinner inte min mammamage så lätt så fortfarande lite deg. Men det är inget jag skäms över eller mår dåligt över, förutom vikten då men kroppen i sig är ju bara ett tecken på Vilda :)



Jg tyckte det var supermysigt att vara gravid fram tills v 35 kanske då börja det bli rejält jobbigt, så njut nu :D

2009-12-03 @ 12:13:10
URL: http://rocktroll.blogg.se/
Postat av: Karina

Min mormor mår förresten bra idag efter oprationen men hon är en riktig krutkärring så kommer få svårt att sakta ner nu när hon inte ska lyfta och så. Hon är 70 år och jobbar heltid och lyfter 20-30 kilos saker haha. Hon är tokig...och finsk :P självklart blev hon ledsen men man gör ju vad man måste. Hon är dessutom änka så har ingen som kan hjälpa henne hemma och så.

2009-12-03 @ 12:22:18
URL: http://rocktroll.blogg.se/
Postat av: thessie

ja det känns obehagligt tycker jag. och jag börjar bli riktigt trött på alla begränsingar nu när jag är höggravid. jag ahr ju mått så bra innan och kunnat jobba på och göra allt här hemma utan problem men nu känner jag att snart är det dags att sluta jobba för jag är helt knäckt efter en arbetsdag.



ja jäkla kärring! jag backar dig hihi.



nja jag ska ta det väldigt lugnt... måste till ikea en sväng men det får bli en kort runda... dom har öppnat nytt ikeahus i malmö som är så sjukt stort med så mycket människor så man blir trött av att bara tänka på det :D

själv? jobbar du eller vad pysslar du med om dagarna?

2009-12-03 @ 18:31:15
URL: http://sleepygiirl.blogg.se/
Postat av: L* med bebis i magen :)

Sv: tack!



vilken Fin mage du har!

2009-12-03 @ 18:44:39
URL: http://diiorkiss.blogg.se/
Postat av: L* med bebis i magen :)

sv: eller hur! jag hade lite extra energi idag kan man säga hehe! :)

2009-12-03 @ 19:12:39
URL: http://diiorkiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback