Tröööt..

Aa helt trött i fötterna!
Blir vetekudden, filt och tvn snart!
Hittade iallfall kläder till julafton :D Och lite så :D

Vi orkade inte ställa oss att göra mat, så testade pizza på ett nyss ställe i stan ( är inte så nytt med vi har inte vetat om det ) :P
Heelt okej, dock inte något mummigt mummigt ställe =)

Imorron blir det tjejkväll verkar det som, lr ja liten tjejkväll.
Kusinen från sthlm är nere så vi ska ta till grannen min och äta o lite så =)
Rätt lungt eftersom hennes son är hemma =)

Nee nu ska jag göra D sällskap, tittar på sunes jul ;)

Har ni någon film ni brukar titta på vid jul?

Kommentarer
Postat av: Karina

Sound of music haha...det är tradition och jag är en sucker för musikaler <3

2009-12-04 @ 10:20:11
URL: http://rocktroll.blogg.se/
Postat av: Tova

Hehe, vi brukar ofta kolla på Sällskapsresan med farmor om den går på TV (fast hon har den på video också förstås :P)

får se hur det blir i år, om jag ens ska fira jul med familjen, eller stanna i Stockholm ifall det känns som att bebisen är på G ut ;)

Krama

2009-12-06 @ 14:53:46
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback