Ska man börja skriva en ny blogg kanske? =)

Blogg o så...

Man har ju haft blogg innan.. men den e typ borta.. Eller ja.. jag vet inte vad jag heter där.. Man började skriva blogg då det inte var så intressant.. =) Plus att man inte kan så mkt om detta..
Kan dock vara skönt att skriva av sig..

Erkänn att de rosa bitarna o mentos e godast! det har nåen speciell smak..
Och att de gröna äpplerna som e glansiga e är de godaste äpplerna =) så där lite sura.. Men det är mummigt..


 Igår var man o såg Harry Potter den nye... Den var rent ut av sagt SKIT!! Uscha sikken film..
Det var den dåligaste av dem hittils.. hände ju inget.. det e ju Magi jag vill se.. annars kan det ju vara..
Är ju som att lura ett barn med godis och det visar sig vara russin..
Besvikelse..

Idag har varit en mysig dag..! Mamma och syskorna e upp hos
 mormor o morfar och eftersom jag nu bor i E.tuna så kan man ju säga
 att dem kom för att hälsa på mig.. (hånskratt) Men det har varit bad o prat.. o mat.. o mat.. o bad o prat o glass..
jaa.. sådant där ni vet..

Funderar på att skicka ner några grejor till en nära vän där nere i Nybro en liten grej..
För antar hon kommer behöva det snart.. hihi..!!

 Annars så e jag med barn gott folk.. lite tidigt dock.. vecka 7 / 8 e jag så bad som kan hända..
 men jag hoppas på det bästa.. Lr ja.. båda vill ha det lille livet :D Har väl gått upp lite i vikt pga man fick sluta röka med o allt så man små ät ju rätt rejält.. men nu blir det frukt hela tiden istället för godis...!!
Det blir dyrare med det e tillomed godare än godis..:O
Kissenödig e jag dock Heeeeela tiden.. o vissa säger det e tidigt redan nu o kommer bli värre..
Stackars David säger jag då.. han som får höra mig klaga :D hihi


Men en liten mage har jag fått.. såg att det var rätt normalt man fick det nu..
fast det eju inte riktigt bebismage..
Det är för man svullnar upp men det e fint för det tycker folket =)
Kan man ju ljuga om någon säger man blivit lite tjock som förmodligen en kompis Tina kommer säga när jag träffar henne i veckan.. hehe

Men nu blir det bada o sen bädda ner sig.. för imorron bär det ät till Leksand o bada o sova hotell o massa mys med baby.. såååå..

BYE BYE

Kommentarer
Postat av: Maria

Mycket söt mage men jag tycker inte du gått upp mycket alls. bara du som ser det ;)

2009-07-16 @ 21:09:18
URL: http://frubodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback