Småland osv..

Hej igen då!

Då har vi varit i småland en runda, fiskat lite, bakade med farmor, ( världens godaste blåbäärsbullar )
träffade tilda o hennes familj :D Är så glad för henne..!! Och avis för dem ska åka till Grekland!!! Vill med!!
Men eftersom vi har pratat om att flytta ner så ska vi spara lite pengar nu då.. suck.. inge kul!
Ska man ha ett hus får man alltse till o spara..efm.. haha jaa men ni förstår! =)


 


Väl hemma sen så kom lönepappret.. fin fin lön :D
Hjärtat mitt har börjat jobba igen, hans semester e slut, vill med ha heltidsjobb! Men nu ska vi söka neråt igen då..

Åkte till Tina ( den andra Tina;) ) Fick låna en bok av henne!
Hon tycker tiden går sakta för mig... Håller med henne!!
Hon har en sådan söt dotter! Älskar hennes små lockar i håret med:D
Tog även med mig massa kakor o lite så, en riktigt fika blev det!






Har även handlat o pysslat lite med så!!
Var o handlade lite till katterna och till mig själv kan man väl säga, lr ja, det är till lgh, lite sådan dör små pyssel!
Jag vill ha hus=( Vill ha trädgård! Det kommer när det kommer!
Nu har även illamåendet kommit lite, men inte så mkt som folk säger att dem får :S
Slö e jag däremot extremt, men det är bara till o slita sig upp!
Och idag kom lönen, men ska inte handla så mkt till mig själv, förramånaden köpte nästan jag och David en ny gaderob!
Det vi ska köpa isåfall är fiske grejor! Rätt skönt att han tycker om att fiska!
därför jag ville hem igen nu innan han började jobba! så vi kunde fiska!
Blev rätt många fiskar!! :D
Nu blir det att dona lite här o kanske vila lite till, kunde inte somna om när hans klocka ringde =( Plus att vi sov på fel sida inatt.. Som Pippi :D

Klippte även hjärtat häromdagen..efm.. haha ajg var tvungen att raka :P
Fast jag tycker det blev hot :P


Bye!




Kommentarer
Postat av: Maria

Där ser jag katterna dina =) sööööta :D

du verkar ha ´fullt upp :) jag länkar din blogg via min så blir det lättare att följa den

kram kram på dig och magen

2009-07-28 @ 22:15:11
URL: http://frubodin.blogg.se/
Postat av: Tina Ikonen

Hej gumman!Hoppas allt är bra med underbara dig=)?Det var jätte trevligt att du komtill oss och hälsa på,får vi göra fler gånger=)Ha det bra och sköt om dig och magen=)Massa kramar jag och Kellie

2009-08-06 @ 21:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback