...

Igår gjorde vi något jobbigt..
Katterna är borta..
Fruktansvärt tomt..
Dagarna får gå ändå..
Dem kommer få det underbart att bli utekatter sen, det är ju den största orsaken att vi sålde dem.
´Vill vara ute, har yta att vara på, att behålla dem hade varit mer ego av oss..
Fast dem är ju så goa.. suck..





Idag ska man till BM med.. Känner mig deppig och även arg pga av att en viss vän är inte den vännen man lärde känna.. Och jag vet att du läser detta, men du vet även att det är sant..

Blir snart att gå en runda tror jag, träffa en jag inte träffat på evigheter sen ikväll, får se om man nappar på jobberbjudanet ;)

Ses!

Kommentarer
Postat av: Philippa - bebis i december

Sv: och just den här månaden strular fk med vårt bostadsbidrag, 1100 borta där. min ersättning skulle varit drygt 3100 men poof, borta. så sambons csn räcker ju inte långt, 4200 mindre denna månad helt plötsligt, knappt att vi kan betala hyran just nu.

antar att jag måste försöka få låna några tusen av mina föräldrar igen så vi kan betala räkningarna och hyran

2009-11-30 @ 10:12:17
URL: http://phlippans.blogg.se/
Postat av: thessie

nej men det förstår jag helt! det är inte så jag menar... menar att de som skaffar djur och sen slänger ut dem så de blir hemlösa är egoistiska människor. som bara ska ha ett litet tag och sen tröttnar de.

förstår att det gör ont att lämna ifrån sig sina katter :(



du är inte ensam om att ha vänner som visade sig vara någon annan än den man lärt känna.... nu har jag tur att de flesta utav mina vänner faktiskt stöttar mig och fortfarande finns kvar sen jag blev gravid och gjorde förändringar i mitt liv. men det finns många som samtidigt visade sig vara någon annan än de tidigare var.



jobberbjudande? blir väl lite svårt att börja jobba nu i slutet utav graviditeten? :)



kram! och skriv sen och berätta hur det gick hos dumma bm! :)

2009-11-30 @ 10:20:25
URL: http://sleepygirl.blogg.se/
Postat av: Karina

Åh det är så jobbigt att lämna bort sin katt/er :( Vi lämna ju bort våran när Vilda var ungefär en vecka för hon var för sotis och la sig på Vilda. Men häromdagen råka jag hamna på tjejen som fick kattens bdb så fick se massa bilder på vårna gamla kisse :) blev överlycklig över att se att hon har det bra. Hon hade kattkompisar och ska flytta ut på landet weei hihi.



Tack! vi lär ju inte vinna budgivningen men vi får se :)

2009-11-30 @ 10:57:05
URL: http://rocktroll.blogg.se/
Postat av: natasha

va tråkigt :(. ska också till BM idag. tråkigt när det blir så med vänner :/.

2009-11-30 @ 11:41:12
URL: http://natashalarsson.blogg.se/
Postat av: Emma

sålde ni dem för att ni ska ha bebis eller för att dem ska vara ute kastter på en bondgård? usch va jobbigt ! Förstår att du va ledsen..



Hur gick de hos BM idag?

kram

2009-11-30 @ 12:25:30
URL: http://lillemspems.blogg.se/
Postat av: Bjanca

Åh förstår det är jobbigt att bli av med de små, men de får det säkert bra hos Jonas.. Krama

2009-11-30 @ 17:50:48
URL: http://bjanca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback