=)

Idag känns det som det var en lång dag..
Men hos BM gick det bra, det såg bra ut osv. Ställde lite frågor till henne som man har undrat över..
Fick svar på dem, men måste säga hon är väldigt tråkig min barnmorska,
men jag har verkligen inte orken, plus att hon säger idag att föräldragruppen drar igång på måndag..!! Jag menar, ingen förvarning alls.. Det hon sa när jag skällde på henen för det var
 - Har jag glömt säga det till dig.. Ehh jaaA?!
Men jag har inte orken, idag börjar min rygg göra ont så blir vetekudden snart!

Köpte halsduk och vantar till D idag som en lite tröst present.. Han är ledsen pga katterna, men det kan jag förstå, Det är jag med så..

Mätt efter maten, och har även betalat mitt tradera bud jag vann så nu är det som sagt vetekudden och mys med love <3

Kommentarer
Postat av: Emma

hehe..hoppas de får de bra dit dom är nu då!!

kram

2009-11-30 @ 22:36:00
URL: http://lillemspems.blogg.se/
Postat av: thessie

det går fortare än man tror på slutet. innan du vet ordet utav det så har ni er lilla i famnen.



varför va ni tvugna att ge bort dem? funkade det inte att ha dem hemma?

usch va jobbigt det måste vara för er. är som att förlora en familjemedlem :(



ahh låter invecklat och jobbigt. tur man har ett stabilt förhållande och slipper sånt där :P



fan va konstigt... det heter ju RUTIN ul... då man kollar aå allt är bra med bebisen, att den växer och mår bra, rör fingrar osv. varför har man bara det i skåne? det borde väl alla få kan man tycka! gud va tråkigt att inte få se den lilla förens det är dags. vi lever för de små korta stunderna vi får se den lilla. man bygger upp någon sorts relation.

oj det va liiite väl sent ju! vadå "glömde..." bara för att det inte är hon som ska ha barn så kan hon väl inte glömma bort att berätta en så pass viktig grej.

hoppas barnmorskan som ni får i föräldragruppen är bättre så kanske du kan byta till henne lite smidigt. berätta för henne lite avsides om hur din bm är och att du inte alls trivs.



kram!

2009-12-01 @ 13:27:01
URL: http://sleepygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback