Första advent :D

Har varit en jätte mysig helg! D:s Föräldrar var på besök, så det var Kalmar hela dagen, var ju även julmarknad!
Hur mysigt som helst var det.
Trångt var det, man glömmer bort att man har mage ibland för man råkar bonka in i folk *hihi*
D och dem tyckte det var väldigt trångt med, men jag gick ner och testade allt gott man fick smaka! :D
Kom ut med lite karameller :D Och peppakaksfudge!! MMMM!!!! Det är sååååå gott, smakar som peppakaksdeg, men mkt mkt mkt mkt godare!

Har även ätit hur mkt som helst i helgen, 3 rättersmiddag och sådant, känns som man har gått upp hur mkr som helst och jag som ska till BM och väga mig imorron :P Hehe..

Julskyltning är det idag med, får gå ner och titta en runda, alltid mysigt, kanske hittar några bra fynd med, vem vet:D

Nu blir det att göra iordning sig lite, sen kanske ut till far en runda och säga hej!


GE MIG SNÖ!!!

Har ni några planer idag på första advent?


Kommentarer
Postat av: Karina

Idag har vi varit på kalas för andys morsa fyllde år :) det va riktigt mysigt. Annars har vi haft en händelserik men ändå lugn helg. Igår var vi på visning och sen kom två polare till oss med deras son på 4 ½ mån hit och så spela vi spel och snacka :)



Morotskaka är förresten vansinnigt gott :) smakar inte morot för övrigt :P

2009-11-29 @ 19:40:05
URL: http://rocktroll.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: usch, säg inte så. vi hoppas det ska komma igång redan i veckan, 3 veckor innan bf. tvivlar på att jag kan stå ut med det här trycket nedåt i flera veckor till...

2009-11-29 @ 19:43:21
URL: http://phlippans.blogg.se/
Postat av: Emma

joda, annars har ja haft en bra helg:) Din med?

när ska ni ta reda på könet då?

kram

2009-11-30 @ 04:46:29
URL: http://lillemspems.blogg.se/
Postat av: Sofia - 19 & Gravid

Tack! =)

2009-11-30 @ 07:48:37
URL: http://sofiahivall.blogg.se/
Postat av: thessie

jag har gjort mycket spenatsåser, pajer osv så jag börjar bli duktig nu :) är bra med järn nu när man är gravid oxå!



jag hade det hur mysigt som helst på båten... sov massor och låg i sängen och kollade på tv och film. välbehövt kan jag lova :D



jepp det kostar med färg... och sen får man räkna varje gång man måste avsluta och påbörja med nya nålar och färg osv... som sagt så kan jag inte ligga mer än 3 timmar i steck. dom flesta tatuerare tar 1000 kr/timmen. standardpris för de som är seriösa. och jag betalar hellre lite mer och vet att jag får det bra.



det har inte så mycket med bakterier att göra, har hört att bubbelbadkar ger ifrån sig ett obehagligt ljud och under vattenytan och inne i magen så blir det starkt och kan störa bebisen jättemycket. på samma sätt som man inte ska lyssna på barnets hjärta så ofta för den blir stressad utav ljudet.

hur gick det hos bm idag?

kram!

2009-11-30 @ 08:38:36
URL: http://sleepygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback