Fredag!

Vaknade och sedan kom mamma och hämtade mig, vi var ute med hundarna en runda, det är så härligt att vara ute och gå tycker jag!! :D
Det är ju den motionen som är bäst ;) Hehe


Var och handlade lite nya sorters glögg med :D
Och lite pynt och så =)

Nu blir det att städa, göra paj, tända ljusen, sätta på glöggen, göra lasagne, sen kommer snart D:s föräldrar på besök, så lika bra att sätta igång, kommer väl om någon timme lr två, då ska det vara klart! Så denna helgen kommer jag inte skriva så mkt här =)

Ha en bra helg alla! Och glöm inte ge mig lite goda bakrecept :D Eller några bra inköp :D

Kram Kram :D


Kommentarer
Postat av: thessie

haha jag har oxå gjort lasagne idag :) med spenat och fetaost :)



jag ska göra en as cool ryggtavla sen sen kroppen återhämtat sig och jag har sparat pengar. går på runt 45 000 (och det är kompispris!!!) den som jag vill ha. måste få någon att måla upp den oxå... har den bara i huvudet än så länge. men det är ett jäkla projekt.. jag kan bara ligga tre timmar åt gången sen börjar jag blöda för mycket så färgen fäster inte :/

hehe nej tack... men du kan få låna henne ;)

fast jag går inte i malmö jag valde att gå i en mindre ort där mina föräldrar bor, 2 mil utanför malmö och där har de tre olika... de måste ha mer än en i nybro väl?

min kompis som bytte 4 ggr hon bodde i kalmar när hon va gravid och födde där och hon älskade personalen på bb i kalmar. alltid något om du ska föda där?

tack tack, det ska jag ha... bara mysa heeela helgen utan att behöva göra nånting... finns inte så mycket att göra där heller haha... får ju inte bada bubbelpool när man är gravid tydligen :(

kramar!

2009-11-27 @ 14:53:59
URL: http://sleepygirl.blogg.se/
Postat av: emma

hehe okej.. hur ska ni måla om där inne nu då?

kram

2009-11-27 @ 17:54:32
URL: http://lillemspems.blogg.se/
Postat av: Karina

Då kommer jag med ett bakrecept för en gångs skull :) Morotskaka :) det bästa som finns. Jag ska baka några och ha med mig på julafton.

2009-11-27 @ 18:25:07
URL: http://rocktroll.blogg.se/
Postat av: Hanna...

ah,svärföräldrarna på besök..va duktig ficka nu Tinus ;) hihi! puss

2009-11-27 @ 22:00:10
Postat av: L* med bebis i magen :)

Ja, det känns skönt! händer hos er i helgen?

2009-11-28 @ 15:59:53
URL: http://diiorkiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback