gäsp

Ny dag!
Vaknade när D gick till jobbet, och kunde inte somna om.. Eller kan ju säga kan inte somna om.. =)

Igår julpyntade vi :D
Gardiner bytta, tomtar upp och allt sådant, vi har inte så mkt, jag vill ha mer tomtar, men får inte mer säger han =(
Julgranen är med uppe, då undrar ni, what!! Hehe
Men D:s föräldrar kommer imorron och ska vara här över helgen, så blir som en liten minijul ungefär, han ville ha det klart när dem kommer så dem kan se hur det blev=)

Allt vi behöver nu är snö :D

Känner mig så här extremt trött.. Nu börjar den vara väligt livlig om nätterna må jag lova, snurrar och sparkar och donar där inne :P

Vad har ni för planer till nyår?

Kommentarer
Postat av: Alexandra

hihi jaa :)

När är det beräknat för dig att föda?

Du är inte ensam om att ha en livlig sak i magen om nätterna.. Min rör om oxå väldigt bra.! Kram

2009-11-26 @ 09:03:49
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Karina

Och ändå har du 2 mån kvar, det är dom månaderna som bebisen växer som mest så du får passa på att sova nu :D sista veckorna är fan inte kul alls :P nu kommer magen börja skjuta i höjden med :)



Vi har inga planer alls för nyår, blir nog lugnt iom att man har barn och alla barnvakter festar med. Så är det att ha barn :P

2009-11-26 @ 09:56:13
URL: http://rocktroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback