*gäsp*

uscha vilken lång dag! Man var uppe med tuppen!! Hanna sov ju nästan när man kom på morronen:P
Men vi har gått o gått o gått hela dagen!! helt slut!

D är på jobb grej.. Får se hur nykter han är sen för han ringde o sa att han lämnar bilen vid jobbet ;)
Han kommer nog komma vilse sen =)

Ikväll blir det lugnt.. Tror jag.. känner mig rastlös, men är sååå trött, men film låter bra tycker jag!

Tänkte på det, hur satisken kan babysitters vara så dyra? jag menar, om man köper en 'billig' så är dem inte ens fina lr roliga, bara 500 spänn för en gunga typ!!
Men men! :P

Nu ska jag till ikea med pappa! Så kan jag hämta bilen med! För där vågar man inte ha den inatt! Snäll far man har :D


Kommentarer
Postat av: Hanna..

Vadå,gillade du inte min morron frissa eller?? ;D Ja, fotarna är något trötta,dt är fotbad på gång här! Hoppas att David får det roligt ikväll sen då!

2009-11-11 @ 19:19:37
Postat av: Emelie

Vi köpte en babysitter av min sambos kompisar, inte så värst fin men den hade en sån dära båge med djur dinglandes.

Den räckte gott och väl faktiskt, jag ville ha en sån dära rolig med ljud och sånt men vi hade då inte behövt den för Oliver var nog nöjd med den där enkla :)

Men ja det är konstigt att dom kan vara så dyra, den med Nalle Puh från Jysk kostar väl runt 500 spänn. Dom borde ha priset på iaf hälften haha

2009-11-11 @ 21:14:00
URL: http://emeliegrahn.blogg.se/
Postat av: thessie

det är ju oxå ett alternativ :)

jag tänkte på det innan att man kanske kunde låna en jacka utav nån kompis men alla är ju fan storlek xxxxxs!



kram!

2009-11-11 @ 22:33:05
URL: http://sleepygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback