Grah

Denna dagen har med varit lång!!
Mina fötter är helt off!!

Jag har tänkt på en sak, folk säger man ska sänka lönerna för att fler ska få jobb.. men ni som nu tycker det..
Kan ni inte tänka? Inte fullt ut kanske?
För i affärer är allt svindyrt, allt kostar typ mkt nu för tiden, ska man sänka löner kommer nog många inte komma gå runt ändå!
Men visst, jag vill ha jobb!! Men tänk en ensamstånde, med kanske 3 ungar.. Jaa.. o hennes lön ska sänkas.. Yaya.. Inte så kul för henne kanske..
Sen har ju endel pluggat i evighter för att få jobb dem vill ha..
Vet inte varför jag kom in på detta, hörde nog något om det på radio idag :p

Men måste säga att alla har olika synpunkter är ju bra! Annars hade det varit jobbigt! :D

Var och kollade lite babyprylar.. det är rätt mkt man ska ha..


Vad ska man igentligen ha när det kommer en baby?

Kommentarer
Postat av: Karina

Det är en liten lista, detta var iaf vad vi behövde till Vilda men vissa har ju egna krav :P



Skötbord, Spjälsäng, kläder, blöjor, babygym, babysitter, vagn + skötväska, och en massa småprylar till skötbordet tex salvor och tvättlappar, nappflaska om du inte ska helammma annars kan man ju ta det den dagen det behövs, nappar om man vill ha det till barnet. Men det mesta är ju en engångskostnad sen är dom ganska billiga :)

2009-11-12 @ 19:00:53
Postat av: Hannele - Mamma till Kevin ♥

Det som Karina skrev :)



Svar:

Förstår det, förra året när jag var gravid med kevin så såg jag jättesöta kläder överallt, jag ville köpa allt, men nej det vart inte så för att jag hade ingen bebis för att han låg i magen och växte :P



Förstår det, men som sagt nu kanske du tkr att tiden går sakta men vänta du bara..tiden kommer snart att forsa förbi :P det tyckte jag i alal fall att den gjorde när jag var gravid :P

I början var den seg och sedan så poff så var KEvin här :P



Jag tycker att gravidamagar (tex din) är väldigt fina ^^



Kraam

H

2009-11-12 @ 19:42:34
URL: http://hanneler.blogg.se/
Postat av: yasmine modell & blivande mamma

oki hehe, ja de får bli dressen han får lämna BB i.

Vad hittas på nu? kraaam

2009-11-12 @ 19:49:58
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: thessie

jag har en lååång lista som jag förhoppningsvis kan minska efter mitt besök på ullared på lördag!

bla. badbalja, täcke+kudde till sängen och vagnen, (ett tips är att jysk just nu har rea på baby täcke och kudde som är allergifria), babygym, reflex till vagnen, bärsjal, tvättlappar, skötbord, temp, haklapp, bröstpump, amningskudde, baby shampo och tvål.

vagn och säng har vi. plus lite kläder. men det är en väldig massa man behöver. och sen beror det ju lite oxå på vilka krav man har.

jag har fått tips utav många att ullared ahr mycket bra saker mad samma märke som babyproffsen, babyringen, babyland osv har så vi ska dit och kolla :)

2009-11-12 @ 23:08:40
URL: http://sleepygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback