Lång lördag!

nu är klockan 22:30!! Jag är helt slut!
Det är väl grav.tröttheten som börjar säger dem! Men jag har varit så pigg hela tiden!
Är jag fortfarande, men jag kunde somna redan vid 7 idag!

idag var vi på Öland! Köpte en babylift, en grå! För den vi har nu är lite knas..
Även handlat julgrann och massa julgrejs=)
(Bilder kommer den dagen jag orkar ta med telen hit vid datorn =)

Skötbord! Kan det inte bara trilla ner ett skötbord som jag vill ha framför mig! Jag hittar absolut inget jag vill ha! Inte något inom en rimlig prisklass! Blir galen!!!

Funderar på om man ska dra någon stans i janu, feb innan den lille kommer, inom Sverige då, vet ni någon mysig stad med hotell och så? :D

Kommentarer
Postat av: Karina

Vi drog till Teneriffa innan Vilda kom, VÄRT! :) Finns ju massor av spa och relaxresorter...det tycker jag ni ska unna er.

2009-11-15 @ 16:29:26
Postat av: Johanna

sv; men gud va spännande ! :D

2009-11-15 @ 19:24:59
URL: http://prepuf.blogg.se/
Postat av: thessie

ullared va förjävligt! men det fanns mycket på bebisavdelningen... vi hade tur som va där i helgen för då hade nyss fått leverans på bebissaker hörde jag.

jag ska göra listan när jag kommer hem från jobbet så du kan se vad jag hittade :) jag har mått så dåligt sen jag kom hem så jag har inte ens orkat titta på sakerna. men du måste ladda upp med mycket dricka och frukt eller annat energigivande för annars kommer du inte klara det. du har iofs inte gått lika långt i tiden som mig men jag tror att det är jobbigt för alla!

vi vill oxå åka på semester! men jag får pigmentfläckar utav solen så vi får vänta till efter graviditeten och när bebisen byggt upp lite immunförsvar.

däremot va vi i växjö för några veckor sen... supermysig stad! och i somras vi i kalmar. sverige kan vara mysigt det med ibland :)

2009-11-16 @ 09:00:36
URL: http://sleepygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback