Måndag!

Vecka 26 är man nu då.. 26+1.. Tiden går rätt sakta tycker jag! Men kansek bara jag som tycker =)
Idag ska jag ner och ta spruta.. Förmodligen, om jag inte ångrar mig när jag sitter där!

Blir väl en fika efter det.
Sen vet jag inte alls, jag måste nog vila lite någon dag, så kanske blir idag, började känna av ryggen igår, och nu börjar det bli svårare att hitta en sovställning!!!
Men den lille i magen den sparkar och håller på, hela eftermiddagen/kvällen igår, men som vanligt ville den inte göra något liv i sig när D kollade på magen lr kände =) Hehe..

Nu borsta tänderna sen gå! :D

Vad ska ni julbaka för något?


Kommentarer
Postat av: thessie

går in i vecka 33 (32+0) idag...

jo det tror jag... men se till att vara där i tid. förhoppningsvis så är det inte lika mycket folk för att det är vardag men vi va där halv nio och dom öppnade 7 och vi fick köa i en timme!!!

ja det blev betydligt mer än vi räknat med... bebissaker för ca 2600 kr, julklappar för 1100 och resten grejer som vi behövde eller trodde att vi behövde... vi köpte inga kläder... bara till bebisen. det blir alltid mer än vad man tänkt sig.

aha då förstår jag... dalarna är superfint. men kallt! jag kommer därifrån och det är hur fint som helst.

haha ja jag är oxå SJUKT spruträdd! hatar allt som har med sjukhus att göra. börjar bli bättre nu men för två årsen när jag skulle ta spruta så fick jag panik och skrek till sköterskan att hon skulle ge mig hiv om hon stack mig med nålen haha. det blev lite pinsamt.

men lycka till idag :)

2009-11-16 @ 10:45:27
URL: http://sleepygirl.blogg.se/
Postat av: yasmine modell & blivande mamma

jaa tack. jo jag gillar den hhihi.

grattis till ny vecka . tiden kommer gå fort.

jag hoppas min ploppar ut snart kraam

2009-11-16 @ 11:25:22
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: Hanna L...

Verkar som bebben playar med David, haha.. Julbaket i årblir pepparkakor!

2009-11-16 @ 12:14:10
Postat av: thessie

håller tummarna att du slipper biverkningar!

haha ja det blir lätt så när man inte har någon som stoppar en ;)

men det va skönt att få tag i så pass många fina julklappar. spikmattor för 100 kr, BÄSTA! ja det är drygt att det är så långt. från malmö tog det 3 timmar. men det va för att vi hade rökare med oss så va tvungen att stanna för rökpaus.

usch det kommer nog vara mycket folk där då... löning och allt. de säger att man helst ska vara där innan 8.... efter halv nio får du köa upp på parkeringen. så åk i tid :)

2009-11-16 @ 14:35:35
URL: http://sleepygirl.blogg.se/
Postat av: Karina

Om du är i v 26+1 är du ju i v 27 smartie hihi :P

2009-11-16 @ 21:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback