Morron!

Idag är det tråååkigt väder ute!! Uscha!!!
Skulle gått på mijlhusemöte, men tar det nästa tid istället, för ska man vara ute så vill vi inte det här!
Men ska nog kanske gå ner till mamma en runda sedan!
BM sa det igår att jag hade gått upp lite ^^ Och det var inte bebisen, hehe, men jag har fått sådant sug efter bakelse, men nu är det slut med det, D skulle hjälpa mig, så han ger mig ett äpple lr något varje gång man vill ha något:P


skoskav fick jag igår med av mina nya skor jag fick utan D.. Men det hör till, får jag jämt! Bara till o forsätta gå!




Vi kollade på talent igår på tv :P d höll sig vaken trots han skulle upp tidigt :) Så vi låg igår och asgarvade när vi försökte buktala! Det är så kul när man skrattar med sambon, lr vad tycker ni? Vi gör det nästan hela tiden här, ät glad man har ett bra liv ihop :D


D vill göra om hallen nu med.. Suck.. Aldrig får man vila.. Men vi väntar nog ett tag.. Hoppas jag.. :D

 
Känns som magen krypmer.. men morgonfoto idag.. Idag är det 25+2 / 26


Kommentarer
Postat av: thessie

tack! ja jag hoppas bara att de inte blir så utdragna utan går ihop fint sen när magen försvinner. men det ska det nog göra, jag är duktig med att smörja mig.

hahah min bm sa till mig oxå för nån månad sen att jag gått upp lite väl mycket och att det inte är bebis kg utan godis kg... och hon sa det att det blir tungt att bära runt på när magen växer. "mmm" tänkte jag då. nu ångrar jag mig att jag inte var duktigare med sötsaker för det börjar bli tungt med de där extra kg :)

men samtidigt, man är ju inte gravid hur ofta som helst och jag tycker att man ska få njuta utav den tiden och äta på :) så länge man rör på sig och inte får graviditesdiabetes.

2009-11-10 @ 10:59:27
URL: http://sleepygirl.blogg.se/
Postat av: Marlene [mamma till ned]

hehe det går fort ska du se =) Snart har du din lilla knodd hos dig.. kram

2009-11-10 @ 12:11:13
URL: http://marleneoco.blogg.se/
Postat av: Liw

Ja då är vi lite före :)

Jovisst börjar nervositeten komma smygandes men inte inför förlossningen som det var i börjar utan inför själva hemkomsten och vad som väntar sen.. shit alltså! :)



kram

2009-11-10 @ 12:38:17
URL: http://preggomonster.blogg.se/
Postat av: Hanna Larssson

Tycker inte alls att det ser ut som din mage krymper... ;)

2009-11-10 @ 12:57:58
Postat av: Hannele - Mamma till Kevin

Svar:

Hehe jao verkar som dom är nördar i korsord ;) haha...



Hittills så har dagen varit helt ok eran då? ^^

2009-11-10 @ 15:06:33
URL: http://hanneler.blogg.se/
Postat av: emma

sån söt vovve du har:)

Håller ni med på att inreda barnrum?

Man känner sig aldrig helt färdig tycker jag!

kram

2009-11-16 @ 11:45:19
URL: http://lillemspems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback