Hej hej!

Då var det dags för ny vecka kan man väl säga..
Har varit en väligt lång helg.. Målat och haft oss..!
Men det blev riktigt bra!
Vill även gratulera Maria och Björn till deras Son Elias :D Grattis!

Kännde här igår på magen att det sparkade till ordentligt så jag kände dem med handen :D Det var en underbar känsla :D Synd att D jobbade då.. Men det kommer ju fler gånger =)
kännt mig lite små deppig pga av att jag inte kännt mig gravid,så dem sparkarna gjorde mycket;D
Har även börjat med järn tabletter nu.. Lite piggare och så blev man iallfall =)

En annan sak vi såg när vi gick o letade efter katten var att hon hade hittat till spjälsängen.. Hon hade bäddat ner sig själv, helt gulligt! Men vi är inga glada på katterna.. Dem gör allt dem inte får.. Tillsluta orkar man inte längre,
hoppas dem slutar med det snart bara, två katter är inte alltid bra, dem trissar upp varandra..

Testade även Ballerina kex med peppakakssmak, det var riktigt gott, så åt det med lite julmust, mumma!

Hittat nya mammakläder och fikat o haft mig lite med Hanna med :D Var mycket att prata om:D Jag fick dock springa och kissa hela tiden, men ändå:P

Nu ska jag bläddra igenom en pysselkatalog jag fick, har massa stora ideer om saker här i :p Får se om man får med dig D på det med :D

Kram kram!






Kommentarer
Postat av: Alina

Tack Tack, Grattis själv :)

2009-10-13 @ 16:24:03
URL: http://januaribebis.blogg.se/
Postat av: Tova

Åh, vad häftigt med sparkar!

Jag började själv känna dem väldigt sen, var så avundsjuk på alla som sa att de kände bebisen tydligt i magen.

Men nu har våran blivit en riktig liten vilde därinne :O (är i v. 27)

När har du BF då? Vet ni könet?

kramar

2009-10-13 @ 21:05:42
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Postat av: Tova

Aha, okej! Ja, våran låg också jättekonstigt på ultraljudet! Riktigt envis haha, barnmorskan kunde knappt mäta och kolla det hon skulle. Men vi såg tydligt att det var en pojke :) lite coolt, eftersom jag mest har tjejer i släkten. Men namn är jättesvårt, speciellt pojk-namn.

Har BF 14 januari. Kan lägga till dig på min länklista om du vill, kan vara skoj att följa andra gravida =)

kram

2009-10-14 @ 10:30:14
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Postat av: Andro

Jo, liknande har jag lyckats med själv faktiskt ^^Fast pojkarna brukar ju bli så "glada" när man förstör deras tekniska prylar.



Sparkar, wiiie! :) Hur långt gången är du?

2009-10-14 @ 15:45:58
URL: http://atypicalteenager.blogg.se/
Postat av: Andro

På något sätt känner jag ändå att jag är beredd att förklara varför vi väljer det som så många tycker är fel, eftersom det kanske kan få folk att respektera vårt val lite mer. Inte alla förstås, men har man vunnit en så är det ju alltid något ;)



Jo, jag nöjer mig med mp3:n och att min dator fungerar såpass bra att jag kan logga in på bloggen samt facebook xD men men, det kanske är något genetiskt som gör att grabbar är sådär galna i teknikens under? :p



21+4 är ju ändå inte allt för länge :D när har du BF då, i februari/mars?

Jo, bebisverkstaden är i full gång här, vi kör på principen med så mycket som möjligt (Något som M Definitivt inte klagar på xD) och förhoppningsvis får vi vårt plus innan jul i alla fall :-)



Kram!

2009-10-15 @ 09:52:03
URL: http://atypicalteenager.blogg.se/
Postat av: Tova

Hihi ok! Vi har några killnamn som vi funderar över, men vi ändrar oss jämt :S man får väl ta och se hur bebben ser ut helt enkelt sen och vad han passar att heta ;)

Joo det är ganska bra med mig, bebisen kickar i magen hela tiden... hihi. så mysigt och overkligt.

SJälv då? Ont nånstans eller så?

2009-10-15 @ 09:53:37
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Postat av: Hanna Larsson

snyggaste bilden å de-NOT... ;( tack. Kortet på katten i spjälsängen är sååå gulligt!

2009-10-15 @ 10:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback