Jao


DET HAR SNÖAT IDAG!!!¨

Så otroligt kul!! Var ute och skulle möta mamma, så började snöa, ringde genast runt, eftersom folk vet om
att när första snön kommer, så ringer jag det första dem vet =) Hanna väntade väl mest på att jag skulle ringa,
för det hade ju snöat i Kalmar innan.. :D
Mamma var mer när jag mötte henne *vafaaan* :P hehe

En rolig sak som hände idag.. Mamma kännde en spark.. :D
D har ingen tur med att känna sparkar.. Fast man har precis börjat känna dem antar jag,
men han kommer nog bli lite sotis när jag säger det :D

Har hittat massa roliga sidor med kläder.. men hittade ett par byxor nu när jag sitter här o tittar på sidaorna som jag tycker om sååååå mkt!! Får se var D säger om dem sen.. Hela denna sidan var
riktigt härliga kläder!!!





http://www.babyshop.se

Kommer nog komma med mer länkar sedan antar jag :p

Ikväll blir det ljusparty lr vad man ska säga, får se om man hittar något..
Komemr nog göra det.. men jaa.. Inte för mkt nu bara :D

Ses!!


Kommentarer
Postat av: Andro

Ooh, inte långt kvar då ju! ^^

Jo, ett plus i julklapp vore inte riktigt fel :D helst innan så att vi kan kräva en stor mängd saker till bebisen från våra släktingar också xD



Varför finns det så många söta kläder? Hur ska man kunna välja?! :p

2009-10-15 @ 15:50:17
URL: http://atypicalteenager.blogg.se/
Postat av: Hanna..

Så sant,när man ser första snön tänker man inte direkt:aha,snö-kallt-jul snart,you know.. Man tänker -Om 3 sek. ringer Tina.. haha! :D Du har t.o.m ringt å väckt mej nån gång bara för att berätta att de snöar... :D

2009-10-15 @ 17:55:16
Postat av: Bjanca

Jag blev mest bara deprimerad när jag såg snöflingorna dala ner suck Hur många månaders vinter och kyla som helst. Vill ha 25 grader och sol istället =) Pusss

2009-10-15 @ 20:09:01
URL: http://bjanca.blogg.se/
Postat av: Tova

Ja, visst är det skoj när det händer grejer därinne :) känns ju som tiden går snabbare också, när det händer nåt nytt!

Haha, min kille känner inte heller så mycket sparkar när han lägger handen där. Nästan som att bebisen är rädd för honom ;P

Jag måste också ta järntabletter enligt BM... blä... tycker jag mår hyfsat bra ändå :/

2009-10-15 @ 21:32:22
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback