Lördag...

Idag är det inget roligt väder ute..
Regn.. regn..regn.. Men det var en bra dag o gå o titta i affärer, och det var många som tyckte märkte jag :P
Kalmar FF spelar ikväll med märkte man :P Gick massa hejaklacker på stan, hehe.
Hittade lite dataspel typ.. lr ja, jag fick spelet narnia ^^ hehe..
Varit seg dag annars, men gott med pizza..

Igår var det fredag, då kom en polare upp o åt lite taco :P Sen färgade hår, sen spelade kort, sen prata, sen satt dem o drack framför mig.. suck.. såg gott ut :P

Nu blir det lite godis, lr blir det lite glögg och peppakakor :D :D

Ses


Kommentarer
Postat av: Alina-18 år och gravid

Du är utmanad!

2009-10-17 @ 19:36:20
URL: http://januaribebis.blogg.se/
Postat av: Andro

35tusen? jösses :o det var inte illa det! här skulle det knappast gå att få en lägenhet för det priset, så nu är jag lite avundsjuk på dig :)

Vi har ju svårt redan som det är att få tag på en lägenhet, förmodligen får det bli i Borås där M bor, är billigare här än i Göteborg i alla fall...



Idag så har jag mest tagit det lugnt, blev en sen kväll med rollspel igår så jag och M kom hem vid tre typ xD Ska väl hem lite senare, slappa. Kanske titta lite på kläder åt en bebbe g

2009-10-18 @ 10:49:37
URL: http://atypicalteenager.blogg.se/
Postat av: Maria

svar:ja han är ett riktigt skarntroll min Dante

2009-10-18 @ 11:32:12
URL: http://malabuz.blogg.se/
Postat av: Daniel

Pizza åt jag också i Lördags :P, du är duktig som inte dricker när du är gravid :). Ha så roligt med spelet Narnia :)

2009-10-18 @ 13:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback