Min bil..

Igår såldes min pärla..
Allt den bilen varit med om, den har gjort folk vänner, ovänner, träffat kärlken och mkt mkt mer!
Så igår fick man säga hej då! Men visst, kör inte den just nu endå, så bättre det än att den får rosta sönder:P



Idag har man varit i Kalmar, kollade in modehuset som hade öppnat, det var riktigt riktigt mkt folk, men jag känner inte för att köpa lr kolla kläder så mkt när man är gravid :P
Ikea var vi inne på och köpte lite ljus som man nu har lagrat upp! Takkronan äter ju ljus så! :D
Massa julsaker överallt! Blir väl i nov vi ska handla julsaker, vi tänkte göra det idag, men jag vill ju sätta upp det med en gång, och det är liiiiite tidigt än med det! :P

Snart kommer pappa upp med någon kabel som behövdes till den nya dvdn som vi köpte idag.. Plus att han skulle köpa med lite glass :D Jummiy!!

Kvällen blir nu med lite film mys och tv-tittande! Tror jag.. om jag inte spelar narnia..
Konstigt spel, får krup på det..

Min kusin skickade en länk på någon film för någon dag sedan som man sedan såg på aftonbladet..
Den nya skräcken, den måste man ju se.. eftersom man tror på spöken så kommer jag nog inte kunna sova på flera dagar! :D

Var rastlös häromdagen och gjorde en liten grej till min lille sambo :P
Man känner sig som en liten 14-is när man tittar på den, men det får man vara när man har hittat sin stora kärlek ^^



Kommentarer
Postat av: Natasha Roxy

ne verkigen inte! haha, förstör allt det goda;D

2009-10-24 @ 18:02:17
URL: http://crazydoll.blogg.se/
Postat av: Matilda - Mercedes mamma & Mini i magen

Hihi det kommer du göra om några veckor, jag lovar =) Kände mig inte heller gravid alls försen runt vecka 24 tror jag, och nu har jag äntligen fått en riktig bebiskula så jag blir påmind varje gång jag tittar ner ;)



är också sugen på att handla julsaker men det blir nog inte försen slutet på november ändå, men det riktigt kliar i fingrarna när man går in på affärer som redan har plockat fram alla juldekorationer!

2009-10-24 @ 18:32:04
URL: http://majbebis08.blogg.se/
Postat av: Andro

Sååå gullig film! ^^Ja, när det kommer till ens stora kärlek så får man definitivt vara lite fånig.



Jag och M har haft det bra, jakten på pluset fortsätter :D Nu är det ju bara två veckor kvar tills vi kan testa, trevligt trevligt ^^



Haha, jag känner igen det där med att bli apförbannad på spel. Själv har jag en tendens att bli så besatt att jag dock Måste klara dem, om du förstår vad jag menar.



Mums med glass! Snäll far du har ^^

2009-10-24 @ 18:58:37
URL: http://atypicalteenager.blogg.se/
Postat av: Natasha Roxy

aah, tack! låter coolt det där:D!

2009-10-24 @ 22:34:04
URL: http://crazydoll.blogg.se/
Postat av: Natasha Roxy

haha, det gäller bara att öva;)!

2009-10-25 @ 01:29:24
URL: http://crazydoll.blogg.se/
Postat av: Hanna...

Om jag hde varit David & fått se dn filmen med korten så hade jag blivit så rörd av lycka at jag förmodligen börjat grina.. fint av dej!

2009-10-27 @ 12:44:12
Postat av: Hanna...

vem vågad köpa din bil..? :) fick dom md allt rosa tjoffs i den också? ;) Krama

2009-10-27 @ 12:46:22
Postat av: TucciT

fin fil =) vad ehter e låten hihi klart man får vara lite "14is" när man hittat stora kärleken :D go girl =)

2009-10-28 @ 08:30:25
URL: http://tuccit.blogg.se/
Postat av: emma

hur lägger man in sådan video på sin blogg?

kram

2009-11-16 @ 11:48:05
URL: http://lillemspems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback