Ny dag!







Jaj! Skönt att man vet en till som kommer få barn nästan samtidigt! Annars vet man ju mest dem man pratar med på minibebis och sådan sidor=)
Annars var jag på BM idag, fick höra livets hjärtslag igen, för har så ont, men var nog att det är en nerv i kläm..
Så vill hon att jag ska försöka gå.. Men hallå.. Jag går varje dag, men nu har jag ju för ont.. Då tänker man typ, ta över smärtan och försök gå själv!
Visst gå kan jag göra, men efter en stund får jag ju stanna, lr gå sakta, o känns konstigt om man skulle gå o typ smyga fram när man går.. Då undrar väl folk vad man håller på :p Sen hade jag nog skrattat åt mig själv, och då gör det ondare och då slutar det med att jag får sitta på marken och då kommer jag skratta änu mer! :P Hehe men bra att man kan skratta åt sig själv :P
Tog även en fika med mamma med så :D

Min tele är knas igen.. Suck.. och just nu vill man inte slänga pengar på tele! Funkar ibland, huvudsaken, folk vet ju D:s nr så =)

Bläääch tittade på unga mödrar igår.. Tänk att inte få tillbaka sin son.. :/ Bläää gör en lessen.. :/

Nuuuuu ska jag göra något att äta sen blir det att ligga o känna när den lille sparkar, det är mys <3..


*happy happy*


Kommentarer
Postat av: Andro

Av någon anledning så gillar jag inte tanken på att testa, det känns som att det blir för sterilt och jobbigt då. Grav-testen är dock redan bunkrade, köpte nya redan vid förra mensen typ xD



Gött att det inte var något som var fel! Men jo, lite trist att man bara får så pass få ultraljud. Fast det viktigaste är ju att allt står bra till med bebben :)



Hihi, jag och M spelar väldigt mycket också faktiskt. Sacred Seasons är en favorit - gratis onlinespel, helt okej grafik och världens bästa sysselsättning när man har tråkigt xD

Låter som en trevlig helg iaf :)

2009-10-22 @ 15:31:47
URL: http://atypicalteenager.blogg.se/
Postat av: Andro

Oooh, gullefilm! Underbart med den där stora kärleken, man får bete sig som en liten unge ^^



Haha, förståeligt, är jobbigt att klippa och klistra xD Har den mera för att jag duktig som jag är fick en gratis biobiljett från skolan idag :D Vet inte riktigt varför dock, men då jag och M så gott som aldrig går på bio så ^^

(Är ingen mening att gå på bio när större delen av tiden går åt till att pussas ändå xD)



Vad blir det för mat idag då? :)

2009-10-22 @ 16:26:03
URL: http://atypicalteenager.blogg.se/
Postat av: Natasha Roxy

tack tack tack:))

snygg header:)!

2009-10-22 @ 18:50:35
URL: http://crazydoll.blogg.se/
Postat av: Hanna Larsson..

nerver i klämm,det lät ing kul.. :( Snälla Tina..fixa The music på din blogg,får ju hjärtslag varje gång ;) Kram.

2009-10-23 @ 10:57:10
Postat av: Matilda - Mercedes mamma & Mini i magen

hihi du får ta en bild sen när du har en sammandragning och kolla ;) Fast det kanske gör större skillnad efter vecka 25 ungefär då "livmoderkanten" (ellervaddetnuär) har växt upp till navelhöjd =)

2009-10-23 @ 23:07:26
URL: http://majbebis08.blogg.se/
Postat av: Andro

Har inte hört från dig på någon dag, hur är det? :)

Kram

2009-10-24 @ 10:08:41
URL: http://atypicalteenager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback