Ny dag...

Idag har man ont..
Inte sovit något inatt!
Har en slags foglossning lr så kunde det vara något, så jag kan typ inte gå, så det betyder att jag kan knappt vända mig om när jag sover, och svoa i en o samma ställning är redan svårighetsgraden som jag inte klarar av!

Men snart kommer D hem med lite halstabletter, jag ska hoppa in i en varm duch och sen göra lite mat och vila efter det, känns som man inte sovit något idag, jag har dock inte gjort ett piss idag, och det känsn riktigt skönt, men ändå frusterande!


Kommentarer
Postat av: Andro

Jodå, russin är mums! Nästan godis...

(jag försöker bara lura mig själv. Får inte äta godis. men godis smakar bättre än russin xD)

2009-10-26 @ 17:24:55
URL: http://atypicalteenager.blogg.se/
Postat av: Matilda - Mercedes mamma & Mini i magen

Ååh, karameller hihi, va skojigt =)

Har själv aldri prövat men tror inte att jag skulle lyckas så jättebra men det blir en massa annat julpyssel här hemma iallfall - blir så mycket roligare när man har barn :)



Usch foglossning är inge kul, kan inte heller vända mig i sängen och ännu mindre gå i normal takt så jag ska till sjukgymnast nästa vecka iaf. Du kan ju ta upp det med din bm ?

2009-10-26 @ 21:40:51
URL: http://majbebis08.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grejen är den att jag älskar godis, och därmed kan proppa i mig hur mycket som helst. Då mobbar pojkvännen mig (bara för att han inte tycker om godis -_- han är konstig :D) så alltså har han och jag slagit vad om att jag inte ska äta godis på en månad :p Det går inge bra xD

2009-10-27 @ 09:15:44
Postat av: Andro

Och det var jag som skrev tidigare inlägg, är lite seg i huvudet så här tidigt på morgonen bara :p

2009-10-27 @ 09:16:16
URL: http://atypicalteenager.blogg.se/
Postat av: Hanna...

Att inte få sova är aldrig kul, men ordet 'Foglossning' låter så läskigt.. fint höst kort.

2009-10-27 @ 12:51:49
Postat av: Tova

usch, jag börjar också få riktigt ont i kroppen ibland :/ svårt att hitta en skön sovställning! och nu börjar ju magen bli riktigt stor också, känns som ungen kläms sönder om man skulle råka ligga på mage nån gång skratt

kram

2009-10-29 @ 10:53:10
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback