Ny dag!

Då får man se om det kanske vill komma mer snö till mig idag ^^
Helt trött är jag, kan sitta somnades..
Den lille har donat o haft sig i magen hela natten, och man är inte riktigt van med det än, så man vet inte hur man ska ligga heller, eller vad man ska tänka på så man inte tänker på att den sparkar =)
Men det är underbart när den sparkar, men jag vill även sova liiiiite :D

Inann följde jag serien One Tree Hill, så eftersom det sista avsnittet slutade med att man inte kommer få se dem jag vill se i serien längre så ska jag inte titta mer på det:p Men det har varit som en drog!
Så har fått ett litet fnatt nu och lyssna på musiken som finns i serien..
Sen måste jag även säga att ni när Greys har börjat funderar jag allvarligt på att sluta titta, för den är inge bra längre..
Såå jag kommer nog inte följa något, lr jo, jag och David kollar på discovery på kvällarna, dödlig fångst och något annat program som handlar om att jaga valjägare, riktigt intressanta program!
(börjar man bli old kanske) ^^

Nästa vecka ska man klippa sig, eftersom sist jag klippte mig så klippte dem inte alls så som man hade vistat..
Men jag kan inte gå runt med axellångt hår bara så, jag måste ha en frisyr.. Tycker det är så onödigt att klippa sig innan, om man inte ser något ;P

Så den till vänster.. Men kommer bli mer som den i mitten på mig..
Eller ska jag göra så som jag har haft innan.. kortet till höger, den passade jag i.. Tycker jag iallafall, det ser ni väl själva^^ Haha

       

Aja man får se vad det blir för något!
Idag blir det Kalmar iallfall, vad jag ska göra där, det vet jag inte :P Jag kan inte spendera mer pengar just nu..
Nu har man ju fått massa 'första' räkningar, så alltid är de första räkningarna på saker och ting så dyra!! Men så är livet..

Men som en del kan sätta sig i knippan.. Som lyxfällan, hur kan man låta sig själv gå så långt.. :/
Hade jag inte ens vågat, ens veta att man är skyldig så mkt pengar!
Tur alla är olika :D
Hade ju varit om alla hade varit som mig, då hade jag inte fått ha mina älskade vänner lr min älskade David ifred ^^
Jobbigt om alla skulle tycka om en o samma pojke:P Som programmet mammas pojkar:P
hehe uscha för att vara med och tävla om någon, men ajg hade väl vunnit om jag hade velat ^^
min personlighet när man lär känna mig, jaa den älskar man lr hatar finns inget mellanting ;) Eller var säger du min lille Hanna ^^

Nehe idag var jag på skriv humör märkte jag, men nu ska jag göra mig iordning! så seee yaa :D



Kommentarer
Postat av: Tova

Haha, ja men det var ju rätt kul :)

hatar för övrigt när två låtar blandas in i varann så där, sjukt störande xD

Haha jag sov knappt heller nåt inatt. Vaknar typ ALLTID vid 4-tiden på morgonen numera, o den här gången var det verkligen som hårda kickboxnings-sparkar i magen... :O

Typiskt eftersom vi håller på o flyttar o jag behöver vara pigg idag!

Aa, det tar nog några dagar för järntabletter att verka. Beror mkt på vad man äter för mat också, jag försöker äta mycket leverpastej och kött o sånt ;) är det niferex du tar?

2009-10-16 @ 10:45:46
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Postat av: Hanna..

Så du såg också 'Mammas pojkar',what a show...! intressanta människor,för att inte tala om mammorna..men man kan liksom ändå inte sluta titta.. Frisyren du hade innan passade dej jättebra! :) Är något nåjig idag,slog mej just att on monday I'm not just gonna turn one older,I'm gonna be OLD :( fuck..

2009-10-16 @ 14:01:26
Postat av: Andro

Här har det snööööat! Fruktansvärt :( Var iofs mitt eget fel att jag tyckte det var så kallt i och med att jag klädde mig fel, men ändå xD



Har du några planer för hur barnrummet ska se ut ännu då? Jag såg världens finaste vagga häromdagen, tycker hängande vaggor är så jäkla fina. Blir nog det till vår bebbe, om vi har råd.

2009-10-16 @ 16:24:43
URL: http://atypicalteenager.blogg.se/
Postat av: lina

hehe aw okej :P:P:P

det är min kompis som är gravid :) 6:de månaden . vet inte vilken vecka exakt hehe

2009-10-17 @ 10:37:04
URL: http://broberglina.blogg.se/
Postat av: Andro

Haha, ne, än så länge går jag på två ben (även fast med tanke på hur klumpig jag är så lär det kanske inte bli så långvarigt xD)



Låter jäkligt fint med massa färger faktiskt, men får ni måla som ni vill i er lägenhet? :o Då blir jag lite avundsjuk :-) Jo, nackdelen med hängande vaggor är ju att de är dyra, och när man är ung så har man inte alla de pengar som man vill ha... Hade jag kunnat välja så hade ju vårt barn bara fått nya saker av högsta kvalité hela tiden, men så lär det inte direkt bli. Nåja, jag växte upp med ärvda kläder och det gjorde mig inte direkt deppad ;)



Vad sysslar du med idag då? :)

2009-10-17 @ 10:42:55
URL: http://atypicalteenager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback