Flytt...

Snart är det dags.. Den 12 går första lasset ner, hjärtat åker tillbaka upp sen igen för han fick inte sluta en vecka tidigare..
Vissa kan ju inte visa hänsyn.. sådant blir jag av.. men men :D
Sova utan han en hel vecka.. kommer bli jobbigt =(

Har börjat plocka ner mkt i kartonger nu! Ska börja grovstäda lite o så med.. Tvätta upp allt man har liggandes, är ju endå en vecka kvar efter denna, så man hinner ju!
Får se om man börjar med badrummet idag, men ser inte ut som jag har lust med det än =)
Katterna älskar att det stpr kartonger lite här o var kan jag lova=)

 

Vi väntar besked på lgh, vi betämmer oss nog att bo i det lite först, pga av vi vill gärna ha hus,
men då kanske vi bara  tar ett hus för att bara ha skullen..
Så blir lgh lite till =)

Katterna börjar nog märka av att man ska flytta.. Charlie som e så mattesjuk skriker om dagarna om jag inte gosar med henne..
Kelgris är hon.. mot mig;) Får se vad dem tycker om att flytta=)

Mycket händer här, och mycket tankar har man!
Så vi hörs :D

 


Kommentarer
Postat av: Ullis

Fattar då inte att jag ska va så j-a blödig, men jag blir aldeles tårögd över att ni ska flytta...:( Säg till om ni behöver hjälp med flyttstädning!! Jag hjälper gärna till :)

2009-09-03 @ 16:24:23
Postat av: Alexandra

ja du d e jobbigt o flytta.. mkt o städa e d minnsan.. :/ jag har flyttat endel så d vet jag..:P

men jag vill flytta igen,trivs inte i borås/Sjöbo... :( tänker på Karlskrona än.. jaja,får se när o hur d blir.. Lycka till med flytten o hoppas katterna kommer o trivas med på d nya stället. :) Kram

2009-09-04 @ 22:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback