Inte längre orange xD

Nu så.. Har varit mycket denna helgen!
Lr ja, det känns som det, trav i fredags, förlorade massa pengar, vann en sten med en bug på ;) Men det var på lotteri, rätt kul för brukar aldrig vinna på sådant!
Fick även lite 'fylla i böcker' av mamma om bebben :D fina fina!

 

I lördags åkte vi ut till pappa och C, åkte ut till kosa outlet, måste säga att jag hittar aldrig något där, finns ju inget snyggt alls! en strumpa kanske. Nee men allvarligt, det finns ju inget alls! Tycker mest det är tantkläder lr barnkläder överallt, och jo dem som tycker om typ, 40 talet ;) Inte min smak alls där,
fanns lite mammakläder, men inget jag skulle kunna ha på mig! Baby kläder fanns det massor av, men inte till nyfödda, inte snygga iallfall =) Får vänta lite med det!
Köte en bok, det var det de, och fick en potatis press av pappa =)


Sen åkte vi hemåt, vi var så hungriga så det blev pizza faktiskt, gick ner till stan, hyrde en jädra dålig film! (men fanns mkt nytt, var länge sedan jag höll koll på alla nya filmer ). Läste lite i boken och sen somnade vi, Skrattade lite åt att vi faktiskt släckte lampan och allt vid typ kvart ver 10.. känns hemskt en lördag, men ibland orkar man inte!


Aa just det färgade mitt hår igen, orkade inte vara orange, för blev för mkt sista gången :D Nu är jag brunett igen, den bästa färgen :D





Idag söndag ska vi till pappa, han fyller år!
Blir väl smörgåstårta hoppas jag, men det tror jag inte, men endå:D
Nu står D och diskar så jag ska väl med göra någon nytta! See yaa!



Idag går vi in i vecka 19 :D

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Juno är grym!! :)

Hur känns det ?! Riktiga vuxenpoäng där ju ;)

hur långt har du kvar ? Har ni några namn ?

Massa frågor, massa nyfikenhet :)

2009-09-28 @ 18:27:27
URL: http://globetrottergirl.blogg.se/
Postat av: Hanna..

närgången katt...haha! håller med dej gumman, mkt bättre som brunett! kram

2009-09-29 @ 13:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback