Jobbigt..

Uscha vad vi hållt på nu!
Nu har vi inget i lådorna, bara i köket, och det tar vi imorron! För imorron är sista natten för oss i denna lgh =(
D ska ju bo hos sina föräldrar sista jobbveckan, plus att jag tar ju med mig sängen o katterna o allt ner så han kommer inte ha så kul här =) Han får bara städa det sista.

     

Sen har vi kommit på att det blir inte bara ett lass, vi ska ta ett till, får se om mamma lr pappa följer med upp sen nästa vecka, jag måste upp iallafall=)
Sen såg vi att lgh låg i byggnaden breve Tilda=) haha nu blir hon aldrig kvitt mig, lr tvärtom:P
Men det såg vi sen när vi väl hade fått den=)
Lite att göra med tapeter och så, men det är ju kul :D


Men ska bli skönt på ett sätt att komma till nybban igen , men lite tråkigt i lämna dem man lärt känna här, kommer väl sakna att ha kattvakt så nära med ;) *blink*

 

I tisdags var jag hos mormor o morfar redan tidigt på morronen och åt frukost!
Österrikarna var ju där, man förstår typ inget alls när dem pratar, men var roligt att höra morfar prata det =)

 

Åkte och köpte tårta sen :D Sa hej då till jobba-vännerna.. T kom springandes mot mig när jag vinkade, ( jag hade ju tårta så kunde ju inte springa ifrån) HAHA, hon e så go! :D
Tårtan var  riktigt god med! Men får skicka kort och så till dem sen =) Det var en riktigt härlig grupp med mycket skratt! :D

  
 

Nu blir det nog inte att plocka mer idag, precis ätit pannkakor och lite från mina chokladbollar med smarties i som jag gjorde igår.. mumma!!



Ha det bra alla ! Ses i centrum... ;)
längtar tills jag kommer få denna på posten snart med :D




Kommentarer
Postat av: fia

sv: j verkligen!

2009-09-10 @ 17:15:56
URL: http://haveheart.blogg.se/
Postat av: Sessan

Ja så saknar man verkligen att ha jobb.

Idag har det vart riiiiktigt tråkigt.

2009-09-10 @ 18:46:34
URL: http://victoria87.blogg.se/
Postat av: Jennie

Åh , jag minns hur segt det var i början , men från och med vecka 20 någon gång så bara försvinner tiden , tro mig ! Glöm INTE ta kort varje vecka . bestäm en viss dag du ska ta kort , så glömmer du inte lika lätt . För veckorna bara springer iväg , det är helt sjukt . :) Det känns som att jag var i vecka 18-19 nyss ! Men jag inser att det det hela 20 veckor sen ! :O



Lycka till , och tack så mycket ! :)

2009-09-10 @ 20:20:35
URL: http://vantabebis.blogspot.com
Postat av: Ebba

svar: tack så mycket! ha en fin dag!

2009-09-10 @ 20:55:06
URL: http://pictuure.blogg.se/
Postat av: malin jonsson

hej kul att du är gravid, kanske det kan bli någon promenad med barnvagn längre fram och prata gamla minnen hehe =) var är det ni fått lägenhet?



kram /malin jonsson från Nybro

2009-09-10 @ 21:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback