Nu är vi framme....

Jaaa!!!

Nu har vi bott i lgh i en vecka!
Känner mig helt tröt, vaknar runt 6-7 varje morron, men går ju och lägger mig mellan 8-9 om dagarna =)
Är väl att hösten är här med, blir ju mörkt på 2 röda!
Eller är det för katterna springer runt så fort D har stängt dörren när han åker och jobbar!
Sen är lgh lyhörd! Mkt mkt lyhörd:P Varje morron drar grannen upp draperiena och då om man ligger i sängen vet man att det är dags att stiga upp ;)

       Förre                        Efter
     

Men men flytten gick jätte bra, snällt av D föräldrar att köra ner allt <3 guldvärda! Dem kommer väl kanske nästa helg vad jag har förståt det som, jag vet allt sist typ =)

Har köpt mig två par mammabyxor, hur sköna som helst, mycket skönare än mjukisbyxorna självklart!
Mycket har man gått denna veckan med, oftast när jag vaknar går jag ner till mamma en runda, men nu märker jag på mina fötter att dem börjar bli runda, vatten säger dem.. suck..

Var på UL i tisdags! Mamma fick följa med för känndes dumt att D skulle med och titta dagen har börjar jobba + att han har ju sett det första UL som jag tyckte visade mer än detta=)
Men allt såg jätte bra ut!  Är berkänad den 20 feb nu =) Men tycker jag har liten mage för att vara i vecka 18 redan,.. Men men..
Så när det gäller sparkar så sa han att jag nog har kännt dem, men inte tänkt på att det är sparkarna, kanske stämmer för tycker min mage bubblar och håller på hela tiden, så är väl någon spark där då och då =) 


 

Fick en sådan där skriv bok av mamma, som man skriver hur det är att bli mamma, och pappa, sen även mina första år till knytet sen.. Hur söta som helst!

Seee yaa!!



Kommentarer
Postat av: Sessan

Taco är riktig helg mat :)

2009-09-25 @ 11:58:41
URL: http://victoria87.blogg.se/
Postat av: Alexandra

den 20 februari säger du?! min dotter e född 19 februari.. :/ :P din blir fisk då som hon o jag.. :P

lycka till med allt! kram

2009-09-27 @ 23:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback