Nu så!!

Nu har det hänt grejor!!
Nu vet vi vart vi ska bo ;) Så flyttar in där runt den 20:e =) Blir bara 40 mil ;)
Kommer bli granne med Tilda , såg att det låg huset breve dem, hehe.

Idag har vi storplockat om man säger så, igår skrivade vi isär ett stort databord och skänkte till röda korset..
Och idag har vi lagt in köksbodet och alla kartonger i vardagsrummet, la ja, de flesta kartonger, vi har mer kvar att packa..
Men har en vecka på mig ;)


Ska väl till jobbet i veckan som kommer, säga hej då.. =(
Plus att några från Österrike är här, så ska väl ut där med och säga hej =)
Inte träffat dem sen jag var liten..


Var hos D föräldrar och fick lite choklad med :D lite babykläder med dem hade sparat, tillomed något sedan D var liten, hur gulligt som helst :D
Dem är riktigt snälla som ställer upp så mkt som dem gör just nu!


Har även hämtat barnvagnar och cykel och lite sådant vi ahr fått! Känsn helt bra att man slipepr tänka på allt nu ! Plus att allt är jättefint!
Skulle vi få en pojke skulle den ha kläder hela livet med :P




Vill ha min baby nu, lr ja våran ;)
Är inne i spökveckorna så känner mig inte gravid så det kommer inga kort heller..

Men nu ska jag forsätta att titta lite tv och äta lite choklad och dricka citronvatten :D mumma!!
Det är nu man känner att man är lycklig! Jag har allt jag behöver och vill! <3 Love it!

Får ju inte glömma ge min lille snorkråka en puss !! PUSS

 


Kommentarer
Postat av: Mikaela Magnusson

Hej på dig det var ett tag sen... snygg vagn du har köpt =o)) köpte en sådan till min första son som jag fick...

Hoppas att allt är bra med dej och Grattis till bebisen... min syster ska ha nu på tisdag hoppas att jag blir moster snart... kram på dig mvh mikaela

2009-09-07 @ 11:12:30
URL: http://elyzion.blogg.se/
Postat av: linn teresia yu mei

svar: haha ja gud ja! en riktig góding! riktigt kjelig är han. : ) hihi

2009-09-07 @ 13:11:39
URL: http://yumei.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

tack!

jag skissar gärna din bebis =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback