<3

Igår vart det väldigt lungt!
Min far kom med lite cola, en tidining och lite godis.. Jag hade nog aldrig klarat mig utan min pappa...
Tycker man har kommit nämre varan nu när man blivit äldre med, man kan säga saker man inte hade sagt innan.
Skönt att han tycker om D med! Undrar lite vad ens pappa lr mamma tänker när deras 'barn' nu ska få barn..

FÖRBANNADE FLUGOR!!!! Åhh blir galen! Trodde dem var borta! men nee!!! nu flög den en på näsan och dök sedan ner i min juice!!!! Grah, likaså igår när vi låg i sängen så kom den en mygga..!!! En MYGGA!??! Man undrar om någon granne omkring har det jävulskt skititgt lr något, får kanske testa att plantera om några blommor med och se om det är därifrån!

Börjat tänkte mycket tillbaka i tiden.. Tror jag gör det pga av att man vet att sådant liv är det slut på.
Jag har även hittat min största kärlek, det har inte varit han och jag så länge, men folk som känner mig, vet att jag går ganska fort om jag inte tycker om någon.. Och det har jag gjort mkt, men skulle aldrig kunna gå från D..
Då är det han som kommer få lämna mig. Dock tror jag inte han kommer göra det, inte än ;) Hehe, kanske om jag inte slutar nypa han i rumpan kanske ;) Endel pojkrumpor är ju bra så goa ^^. Och D har den bästa <3

Har ni stött på någon som lever två liv? Man vet lixom inte vem av personerna som är fejk?!..
En man trodde var den rätta sidan, lr den som dem blir tillsammans med en partner..
Jag är mig själv totalt även om jag är med vännerna lr partnen! Vissa saker kanske man får ut mer med vännerna, men inte hela personligheten? :S Då känner jag mer att jag tar avstånd från den personen, för då känner man ju inte den längre.. Och just nu, vill jag inte känna dem heller!
Folk borde veta att man inte ska ändra sig för mkt, när dem vet vad som kan vänta dem..
Det är min åsikt. Sen när folk inte vet vem personen är längre, om den nu är sitt rätta jag, lr om det rätta jaget var innan.. För när man ändrar sig som person när man träffas och en annan när man inte träffas, så anser jag att man är lite, jaa.. jag vet inte, lost?

Men nog om det! Lite funderingar jag och några snackat om bara! =)
Tror inte jag hade kunnat ha två personligheter, så duktig kamelont är jag inte :P Förr kanske, när man inte visste vad man ville :P

Ibland kan folk undrar hur D står ut med mig, men jag är faktiskt inte så farligt, bara busig med han ;)
Han är ju ett kapitel på det nya livet, och förhoppningsvis kommer vara med på alla kapitel man har kvar..
Och snart som en familj..



Jag har äntligen hittat det jag sökt, och kommer inte ge upp dig min David <3


Kommentarer
Postat av: Sara - Alicias mamma & Gravid

Gott med cola! Skickar du över lite? ;)



Ja jag såg det igår! Men det var inte så bra, de var på något hotell... så du missade inte så mycket :P

2010-01-14 @ 12:37:17
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Veronica

HAHA bra tips, skulle man kanske köra på.. det är ju fruktansvärt att man störs av att ens karl ANDAS. HAHA..

2010-01-14 @ 14:12:49
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Karina

Åh underbart att vara nykär :) va ett tag sen nu haha.

2010-01-14 @ 16:00:16
URL: http://rocktroll.blogg.se/
Postat av: Karina

Ja vissa kan ju åka hem tidigare än andra. Vilda föddes natten mellan fre-lör och vi åkte hem måndag förmiddag. Längre än så hade jag inte velat stanna, dom sa att vi gärna fick stanna längre tid med nej tack :)



Visste inte att man kan få mössa på bb...www.babyshop.se har annars massor av jättesöta hjälmmössor på rea :) kappahl och alla dom där har ju vanliga tråkiga jag gillar färg och motiv hihi

2010-01-14 @ 16:06:12
URL: http://rocktroll.blogg.se/
Postat av: Karina

http://www.pippilotta.se/default.aspx?main=/mina-forsta-klader-3delars-set-p-2161-c-115.aspx



det här setet ska jag köpa till nästa bebis som bb kläder om det fortfarande finns att köpa den dagen :)

2010-01-14 @ 16:08:39
URL: http://rocktroll.blogg.se/
Postat av: Malin 21 år, & Gravid.

Nej det är tråkigt att det blir så, som tur är har jag inte så mkt vänner just nu. Och de flesta är glada för min skull förutom denna tjejen då. :) så jag är glad för att man inte har så många vänner...

2010-01-14 @ 18:48:01
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: Tova

Vilken söt bild :)



Aha, aah då kanske inte tidningen lät så jätterolig. ;)

håller faktiskt just nu på och har beslutsångest vilken tidning jag ska välja att prenumerera på (har ett presentkort på Tidningskungen)... kan vara skoj med nåt att läsa under året man är mammaledig ;)

2010-01-14 @ 22:15:01
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Postat av: Camilla

hehe vad skoj, vi ska typ ha bebis samtidigt!

2010-01-14 @ 23:57:57
URL: http://camillamakita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback