5 lixom...

Vaknar 5.. Somnar om halv 7..
Tror det var att man vaknade av en konstig dröm om förlossning! :P Hehe
Slutade med att jag rullade över när D gick till jobbet så tog jag hans sida av sängen! Sen låg jag och tittade på barnsängen ( har tagit in den i sovrummet nu igen ), somnade rätt fort då.
Tänk snart har man en liten bebis här.. Livet kommer aldrig bli detsamma! Men jag ser framåt, ett liv med Ds och mitt barn, förmodligen fler sen ;)

En liten fråga bara, innan hade jag så man kunde se folkets IP adresser, men det försvann, är det något specielt jag måste ha inlaggt i stilmalen lr så? :P Är inte bra på detta:P

Blev lite barnkläder igår med och en amningsbehå.. asså.. sikken storlek.. 90 E.. Hallå.. Större kommer dem bli sägs det! Haha, men känner inte att dem är så mkt större ändå, men är väl för man har en så stor mage med! :P
Tog kort på magen igår, nu börjar det komma bristningar där.. Så det slapp man inte! =)



Betällde även igår en bröstpump och lite så, men en annan rolig grej!
Badskummedyna!



17:45 sprang vi ut till bilen igår och åkte till jysk! Vi beställde en bäddmadrass, en hel så vi slipper glida ner i springan! Men jag vill till Ikea och kolla med om det kanske finns  där, för jag kände aldrig hur den var igår, får se om man hinner det lite snabbt i helgen, idag kommer även en tant från Trygga Hansa.. Får se vad hon har att säga, så min läxa idag är att kolla vad folksam har att erbjuda och sen får man väl jämföra!

Går även runt och kollar lite vad man ska ha med sig i BB bäskan, än sålänge är den tom!
Förslag?


¤ Kamera /laddare
¤ Underkläder
¤ Toapapper, deras är ju som sandpapper!
¤ Hygenartiklar
¤ Mjukiskläder
¤ Kortlek! ( man vet aldrig )
¤ Lite till D med..
¤ Bebiskläder och så.
¤ Cola
¤ Bröstpump? och inlägg så?..
¤ Tofflor..
något mer?...





Kommentarer
Postat av: Sanna

Bröstpump behöver du inte ha med dej, förhoppningsvis så slipper du använda de. Annars har dom jätte bra elektriksa inne på BB. =)

2010-01-21 @ 11:45:57
Postat av: Emma,21 år & Gravid <3

Hehe ja, det kan jag tänka mig ;)

Japp, det är första barnet.

För dig/er ? :)

Ja den 10 Feb ska vi på Rul,

vi tänker nog ta reda på kön då ;)

vi är för nyfikna :P haha!

Kram

2010-01-21 @ 13:06:21
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/
Postat av: Mikaela, 18 år och gravid.

Precis! Fin mage :)

2010-01-21 @ 15:22:28
URL: http://goesbothways.blogg.se/
Postat av: Sara - Alicias mamma & Gravid

amningsbh är bra att ha med sej :)



Hhaa ja du får säkert bebis före mej! Skulle inte förvåna mej!

Till helgen blir det till att baka lite sedan hem till en kompis. Fixa lite här hemma med :)

Vad ska ni göra?

Såg du det okända igår? ;)

kram

2010-01-21 @ 17:12:18
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Madde-Bebis i magen

Hahah! Men ibland kan de faktiskt vara mysigt med en varm hund i sängen :) Heheh men oftast e de bara jobbigt! :) Tack så jätte mycket :)

Ah det e första barnet för oss båda! :)

Ser att du också ska ha barn! Så Grattis själv =D

När ska du ha? :)

2010-01-21 @ 20:22:22
URL: http://maddeungmamma.blogg.se/
Postat av: Sofie

Badskummedyna låter lite kul :)



Ja just det ja, mjukt toapapper ska man ta med sig i BBväskan, det har jag glömt skriva upp! .. tack för påminnelsen :)



2010-01-21 @ 20:50:50
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Kan du inte ta kort på spjälsängen och lägga ut här.. :) Gillar att se hur andra har bäddat för sina nya :)

2010-01-21 @ 23:27:16
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Alexandra Stern

Hej Tina!



Det var länge sedan, hur är det?

Sorry att det blev som det blev mellan oss. Men nu är jag såå nyfiken på bebisen så kunde inte hålla mig längre, saknar dig lite med faktiskt. ;p

Och så vill jag ge dig råd och så. T.ex. om bristningarna jag har hört att olivolja är bra och smörja på dem, då brister det inte så mycket. Du kan kanske testa, men lite för sent kanske, för det ska man göra typ innan man får dem tror jag att det var. :/ Jaja, lycka till med allt och ha det så bra! Kram*

2010-01-22 @ 00:14:43
Postat av: Karina

Jag tror jag hade med mig ungefär samma saker som dig till bb :) vi spelade en del kort och yatzy när vilda sov. Glöm för guds skull inte inte amningsinläggen för när mjölken rinner till sprutar det ur brösten :O när jag inte hade ammat på några timmar och skulle ta fram bröstet sprutade mjölken i en tråle rakt ut HAHA. Andy skratta som fan :)...brösten blev MYCKET större med, när jag slutade amma gick jag ner 4 kupstorlekar :O

2010-01-22 @ 11:56:13
URL: http://rocktroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback