fredag!!

Känns inte som en fredag måste jag säga.. Kan väl vara för att alla var ju typ nästan lediga i onsdags! Var som en söndag tycker jag!!

På söndag fylller bejb år! ska väl kolla lite tårtor man kan baka lr något sådant, bjuda på lite torra kex går väl med? :p

Min mor sa igår att hon skulle komma vid 10 på morronen.. men jo men visst..
Halv 9 plingade det på dörren! *gäsp* Tur jag tog ur hörselskydden inatt! Fixade det igår som jag tänkte börja med, jag vaknar ju så lätt av minsta lilla ljud annars! Och sova måste man ju göra nu! ;)

Saknar badkar något otroligt mkt måste jag medge! Själva värmen som den ger, lite ljus tända, läsa lite, slappna av.. Åhh!!! En dusch är ju inte så kul precis!

Undrar lite när den lille kommer att lägga sig till rätta, många feb mammors knyten har ju redan lagt ner sig.. inte min mår jag lova:P Inte än!
Tycker det är rätt kul att ha händerna på magen när man har lagt sig i sängen, när sammandragningar kommer så blir magen verkligen som en fotboll, och hård som sten! Hehe..
Väntan är stor nu..

Man undrar även vem som blir först av vissa man bloggar med och lite så nu, endel ska ju snart ha!! Jag har ändå rätt lång tid kvar tycker jag.. men tiden går fort sägs det :p

Nehe nu sitter jag här på en av systrarnas bärbara framför öppna spisen hos mamma med en hund liggandes på magen typ.. Mys.. Hoppas ni får en bra fredag!! Pöss!

Kommentarer
Postat av: Bebis i magen

Ah men det var för att du fick en presentation om företaget. Vill man läsa mer om produkterna kan man göra det på www.herbashop.se kod: verc. Jobbar med näring som man bland annat kan använda för viktminskning, men det är ju inget måste. Dock vill de flesta faktiskt gå ner i vikt :P

Så jag coachar många viktkunder.



Helt ok om detta inte är ngt för dig. Vore jobbigt om alla ville jobba med det :) skulle du ändra dig så är det ju bara att hojta till. Inga problem.



Ja, ofta gör kollegorna mkt för jobbet :) Har man bra kollegor så kan nog vilket jobb som helst bli roligt :)



I helgen blir det lungt. Tänkte besöka badhuset och simma lite. Behöver göra av med lite kcal :P



Vad har ni för skoj på gång?



Ha en bra dag ;)

2010-01-08 @ 12:03:25
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Sara - Alicias mamma & Gravid

Haha samma här, jag ser mej som 18 fortfarande :P



Jga har pakat ner bebiskl'der nu i väskan! Men ta med dej något slags spel eller något. Tidning.. Borste ;)

Vi fick ligga kvar en vecka med Alicia för hon hade så mycket gulsot. En kortlek var bra då! :D



Allt bra med dej idag?

kram

2010-01-08 @ 14:31:03
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Tova

Hehe jaa nu får han snart börja förflytta sig ut ur min mage tycker jag :P fast jag förstår lillgrabben, vem vill ut i den här januarikylan?!



Håller förresten med dig, känns inte alls som fredag idag! Iofs är jag ju ledig hela dagarna nu... men det är alltid mysigt med den där speciella fredagskänslan, hehe...

kram!

2010-01-08 @ 17:48:28
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Postat av: thessie

nja jag ska försöka att undvika medicinsk bedövning (förutom lustgas) in i det sista.

ryggbedövning är jag inte så sugen på med tanke på hur mycket morfin bebisen får i sig. men vi får se... kanske inte finns någon annan utväg just då... kanske är helt åt helvete så jag inte klarar utan men då kommer jag nog välja petidin framför ryggbedövning.

men jag har rätt bra koll på vilka ställningar som funkar bra för mig, lärde känna min kropp som gravid väldigt bra under gravidyogan och jag känner stor skillnad på smärtan i både rygg och mage när jag står/ligger i olika ställningar.

har du funderat något? har föräldraträffarna kommit igång än? där brukar man få bra med info om olika sorters smärtlindring.

kram!

2010-01-08 @ 18:17:32
URL: http://sleepygirl.blogg.se/
Postat av: emma

jag vet inte om de stämmer, men de är va ja har hört fårn andra som har barn , sen om det stämmer, är en annan femma ju:)

2010-01-08 @ 22:55:12
URL: http://trollbollsmamma.blogg.se/
Postat av: Lisa

hihi.. ja februari är absolut inte lång tid kvar nu, jag tycker mars är nära som jag ska ha i :) fast det lär ju kännas som en evighet sen där på slutet kan jag tro! hihi..

fast i slutändan så känns det ju som att allt går för fort iaf :) eller vad säger du?

spännande är det iaf..

vad blir det för skojs idag då?

2010-01-09 @ 11:07:06
URL: http://fliza83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback