Hopp här då..!

Jaa ni folk! Jag har inte haft tid lr så stor lust att skriva i bloggen faktiskt..
Just nu tog vi en paus från allt när telen ringde.
Annars idag har vi storhandlat ( och till en nyfiken jenta så är det mat vi har handlat! )
aa just det, lite ljus med! Tror det dyraste var laxen med om du ville veta det!
Aa nu undrar nog många vad jag menar när jag skriver så här, kan säg att jag är just nu så trött på någon, någon som jag inte ens bryr mig om länge på samma sätt som innan, har slutat med det, men att höra från någon annan allt hon undrar över och klagar över, vad hon irreterar sig på hos mig osv.. Det orkar jag faktiskt inte, mitt liv är underbart, och är det även utan henne faktiskt. Orkar inte ha någon som ser negativt på allt! Precis ALLT!
där vi en gång varit, kommer vi aldrig vara igen! Tyvärr! För det var härliga tider då!
 Men nu ber jag dig sluta spekulera i mitt liv, vi har det bra där vi står nu, så låt det vara där. tack!
Och nej.. Det är inte mina hormoner som talar, konstigt att endel alltid ska tro det:P

Annars idag har vi satt upp sådan där bokstävsvägg i barnrummet! Den andra texten så ramade jag in faktsikt, vi ska ju göra om i sovrummet, men just nu får det vara blått och så där inne, sval och skön färg, så strax ska vi sätta upp lite tavlor där inne!




Nästa protjekt i hemmet kommer bli hallen sen, men det får man se när det blir, det kostar ju som sagt!

Har funderat lite idag med, vad man har kvar till den lille att köpa.. Just nu tror jag att man har det mesta hemma! Iallfall vad man kommer på!

Vecka 37 (38) idag lr var det igår, alla säger ju olika :D
 

Imorron blir det stressigt.. Upp på morronen och köra D till jobbet, hem till BM sen besikta bilen, sen blir det till Hanna och tjattra sen hem..
Hoppas att allt är som det ska hos BM :D Ska kolla om den lille har fixerat sig med:D



Kommentarer
Postat av: Sara - Alicias mamma & gravid

Små stjärnor.. har vi på Alicias säng :)



Helgen har varit sådär kan man säga. Igår trodde jag allvarligt att jag skulle föda. Magen var hård ungefär hela dagen. Men lugnade sej idag..

Hur har din helg varit?

Nej nu kan vi ju klämma när som! Såååå jag längtar! :D

kram

2010-01-31 @ 19:15:50
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Malin, 19 & Gravid

haha, jag har varken tyg eller symaskin hemma än så vi får se när det blir gjort! :)

2010-01-31 @ 19:42:43
URL: http://mmylove.blogg.se/
Postat av: Caroline

Ja det är ju BARA 15 dagar kvar..:S Börjar bli mer och mer nervös, men jag vet inte varför egentligen.. :P Jo bara bra med mig.. Med dig då? :)

Postat av: Janni med bebis i magen <3

hihi tycker du inte? jag älskar det :) Men alla är vi olika.. ooo vad stor magen är så himla fin!!

Hoppas det går bra imorg :)

Ja har haft en toppenhelg, massa med snö bara! Själv med?

2010-01-31 @ 20:34:18
URL: http://jhfashion.blogg.se/
Postat av: Madelene

tack detsamma! :D

2010-01-31 @ 21:10:07
URL: http://maddeluttten.blogg.se/
Postat av: Tova

Spännande! Minns hur glad jag blev när BM sa att lillen fixerat sig, då känns han ju "startklar" och redo liksom... hehe. Sen dröjde det ju ändå några veckor innan han kikade ut, men det var det värt... haha!

kram

2010-01-31 @ 21:40:19
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Postat av: Veronica

Men din mage ser inte ut att vara en +30 kilos mage. har du gått upp på andra ställen också? det är min fasa.. att typ få bred röv hahaha.. förstår att du vill ha ut den, men snart kommer den ju =) inte alls länge kvar nu =) är du nervös inför förlossningen?

2010-02-01 @ 09:45:17
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Emma,21 år & Gravid <3

Japps :)

hihi tack igen :)

Jo det kan jag kanske hålla med om ;)

Fast det finns många fina "ras" hundar oxå :D



Haft en bra helg?



2010-02-01 @ 12:00:47
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/
Postat av: Malin, 21 år & Gravid

jadå den växer så det knakar, och jag äter ju så mkt bättre nu också =) så det är väl pga det.

2010-02-01 @ 17:02:21
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback