Jahaopp!

Riktigt slö har jag varit idag med!
När jag var påväg till bussen idag så råkade jag se i en affär '10 dvd för 100kr' Jahaopp, då blev jag fast där inne, glömde tiden, men jag hann precis till bussen! :P
Men nu har vi inte plats till filmerna, vi tycker inte om när dem är så synliga, så vi har ju gjort typ fack i bokyllan till filmerna, men nu är det fullt :P Ahh man får väl rensa lr nået då :p
För man har ritkigt mkt skitfilmer med!

Var inne på förlossningen och tittade, och fick lyssna lite och så, inget nytt man fick lära sig, trodde det skulle vara mer konstig info lr nået.. Det var det icke icke!
Vi kan bara hoppas att det är lite folk den dagen vi ska föda, så D kan få sova med med kvar där inne och inte lämna mig i ett sjukhus själv :O Uscha fy! Tycker inte om sjukhus så, sen ska man sova där:P

D sov efter vi hade ätit när vi kom hem, men han verkar må bättre nu, själv harjag oooooonnnnnttttt!!
Ryggen och så stramar det nere vid magen, men är väl för att det växer nu! Ser även någon liten brisning på magen nu med, så nu kommer dem !! =)

KOM UT TILL MAMMA OCH PAPPA NU!!! ( Fast jaa.. det är ju ett tag tills det igentligen är dags.. så där 39 dagar ;)

Men nu blir det vetekudden och tvn, tar en stund att gå nu tycker jag :P

Kommentarer
Postat av: Tova

Ahh, vill också ha ont!!

Haha, nä riktigt så knasig är jag inte, men nog fasen vill man att något ska hända nu.

BF i övermorgon, men inga känningar alls. :P

iofs så kanske jag borde vara glad att man mår bra så länge som möjligt - men ju snabbare värkarna kommer, desto snabbare får jag träffa lillpyret ju ;)

2010-01-12 @ 23:20:42
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Postat av: veronica

Ja allt är bra med oss :) Med er?

Ok, då förstår jag. Bra att bo i Nybro och jobba i Kalmar ju. Det är ju som att bo i sverige och jobba i Norge :P Billigt i Nybro.



Händer ngt skoj idag?

2010-01-13 @ 08:23:18
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Sara - Alicias mamma & Gravid

bara 38 dagar kvar idag! :D

Haha ja jag vet :P

Jo då mår lite illa och känner mej helt slut, fast det är ju inget ovanligt :P

Det okända börjar idag! :D Ska du se? ;)

kram

2010-01-13 @ 08:47:05
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Bjanca

Måste vara segt nu sista dagarna. Tänker på dig gumman. Pusss

2010-01-13 @ 09:31:59
URL: http://bjanca.blogg.se/
Postat av: Karina

Jag tror jag sov 5 timmar sammanlagt på 2 dagar på bb :P så mycket sömn blev det ju inte. Jag hade inte sovit på 2 dagar när vilda föddes..förlossningen tog ju ett dygn, och sen när hon var ute så var jag tvungen att strula med amningen och försöka kissa inom 3 timmar annars skulle jag få kateter i ett dygn snacka om press :O men fan vill gå runt med en kisspåse på magen :P



Jag fick med bristningar sista månaden och nu ser min mage ut som en tiger haha :P men dom har bleknat jättemycket nu :)



Hoppas lill*n är snäll mot dig och inte buffar för mycket :)

2010-01-13 @ 09:52:18
URL: http://rocktroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback