Lördag!

Jaa.. *gäsp* Ibland sover man för länge känns det som!
Igår blev det lugnt, lr ja, jag sprang runt med mamma hela dagen =)
Hjälpte henne hitta en present till D =)
Hittade även en ny ljustake till lgh :P Nu får jag verkligen inte köpa mer ljustakar, har ju redan ställt undan massor!
Looove it!!!

Vi testade fritösen igår, hehe pommesen blev lite hårda kanske :P Gjorde fel! Men man lär sig ;)
Var en väligt lugn fredag vilket var rätt skönt, igår kväll känndes magen så mkt i vägen! Märks att man inte är van att ha en mage! =) Så nu kan man faktiskt förstå endel överviktiga att det kan vara riktigt jobbigt! Men man väljer ju oftast själv hur man vill ha det..
Jag har typ gått upp 30 kg... :O Usca fy o blää! Sa de till D att jag kommer önska mig den där Zumba grejen och ett gymkort sen, vet inte varför man inte tränade innan heller..
Testade gjorde man, och det fanns igentligen inget skönare sen när man hade tränat klart!
Man ska bara ta sig tiden till att träna med sen, kanske inte är det lättaste med en liten knodd men allt går att lösa sig =)

En kompis var här uppe igår en snabbis, glömde sin cigg, mm såg frestande ut, så jag gömde dem, har fortfrande ett stort sug efter det, även D .. Men duktiga är vi allt =)

Nehe nu blir det väl att göra sig klar lite för att gå ut i det fina vädret.. är bara -6 här.. Lr ja, bara och bara, men det finns andra ställen där det är mkt mkt kallare:P

Får se om man orkar baka något idag.. Lr om man köper något färdigt tills imorron..

Aa idag och imorron går jag över i vecka 34 (35).. hatar det att man inte kan hålla sig till en vecka! och en dag!
Men om man ska räna andras sätt UTAN sveriges så går jag in i vecka 34 idag, men imorron i Sverige går jag in i vecka 34.. aja.. :S

Jag får väl börja räkna med att det är imorron då.. :P

PÖSS PÖSS

Kommentarer
Postat av: Sara - Alicias mamma & Gravid

Haha okej!

Det är ju faktiskt inte så mycket att vara nervös över. Man vet ju inte alls hur dte kommer bli, om det går snabbt, sakta, ont osv. Men en sak är säker, ut kommer den lilla alltid :D

Vad roligt att få gå och titta. Det har de tagit bort i E-tuna! Man får titta på ett bildspel på internet :S

Nej föräldrargrupp går man bara med första barnet. Men tyckte inte att vi lärde oss något när vi väntade Alicia. Tycker du det är bra?

kramis

2010-01-09 @ 12:47:05
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hallå.. blev ingen simning.. de hade bara öppet till 13 idag och vi kom typ nyss upp :P men va, att inte bada..? Allt klor gör väl att bakterier och sådant inte ska finnas. Jag vet inte om man ska tro på allt man läser.. bada är nog ingen fara.



Jag är sjukt sugen på att sola solarium dock,. för min hy.. och det är väl lite värre.. men har inte läst ngt om det. får fråga barnmorskan.



Ha en bra dag :)



Kram

2010-01-09 @ 13:02:10
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: thessie

ja värkarna har kommit igång och slemproppen har gått så nu ligger jag bara här hemma och väntar på att värkarna ska komma var 3-5 minut. eller att vattnet ska gå.



när slutade ni röka? jag slutade när jag blev gravid, har oxå gått upp ca 30 kg men min bm säger att det beror oxå mycket pga att jag slutade röka.

eftersom smaklökarna kommer tiillbaka och aptiten ökar.

bara att kämpa på, du vill inte va en sån rökar kärring som går med barnvagnen och en cigg!

kram

2010-01-09 @ 13:45:27
URL: http://sleepygirl.blogg.se/
Postat av: Veronica

Rökte du innan du vart gravid? Och isåfall slutade du direkt när du fick ditt plus?



Jag har rökt innan men innan vi fick plusset så feströkte jag bara. Så har inte haft något sug alls. Jätteskönt :)



Kommer du börja röka efter bebben kommit?



Bara nyfiken :)

Kramis

2010-01-09 @ 15:40:01
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Mikaela, 18 år och gravid.

Fy, ischias lät inte kul, men tyngden och det hör säkert till, även om det är jobbigt och otympligt :) Håller med om att veckorna inte är alltför lätta att räkna :p

2010-01-09 @ 21:45:27
URL: http://goesbothways.blogg.se/
Postat av: Karina

Jag skulle sagt att du är i v 35 :)duktiga ni är som inte röker :) varken jag eller andy röker så vi hade iaf inget problem med det som tur är.



Efter nästa bebis ska jag hårdträna med, kommer behövas. Gick upp 18 kg med Vilda och har typ 7 kvar för jag gick upp när jag ammade. Har bestämt att nästa gång jag är gravid ska jag helst inte gå upp alls i vikt för jag har så mycket att ta av :) bara äta nyttigt och motionera så tar det av det egna :)

2010-01-10 @ 10:13:02
URL: http://rocktroll.blogg.se/
Postat av: Malin

fan vad skönt att slippa illamåendet. önskar jag slapp det

2010-01-10 @ 11:19:34
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: Lisa

hmm.. det verkar som du hade en bra lördag iaf.. och här hemma är de lika kallt som vanligt.. jag blir så less på denna kyla :(

sitta inne och ruttna bort.. less!

igår var det iofs bra för då kunde man storstäda här hemma och sådär, men nu räcker det med innedagar! blir ju psykiskt dålig av det..

vad gör ni idag då? kalas?

ha en bra dag iaf! kram.

2010-01-10 @ 11:37:44
URL: http://fliza83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback