Mumma!

Potatisgratäng och cola till frukost.. såå förlåt hjärtat att jag tog din cola, men den stod så kall o fin i kylskåpet :P
Snöar gör det här med, mkt vitt ute...
Måste säga att drömmarna börjar bli verkligen livliga och konstiga nu! sen när man vaknade lägger man handen på magen det första man gör, så man kommer på att man är gravid:P

Idag är det onsdag! Tänkte skriva att jag inte vet vad som händer idag, men då ringde min mamma nu, så jag ska till stan, så var det med det!
Ska man bara försöka få denna föbennade luggen klar.. åhhh!! man ser ju ut som lilla my i håret! Hehe :P

Ni folket kanske reagera på mina header:P hehe hittade en ängel med rätt fin kropp så jag snodde den till mitt huvud:P Men som sagt, kommer ju ny sen när den lille kommer:P Ville bara se sig själv smal lite nu innan :P Kommer kännas ovanligt utan magen sen!
TRäning komme jag göra sen, så är det helt enkelt, jag o en polare pratade om det senast igår att det kommer bli träning och siming sen! Ser redan framimot det! '

Vet att det finns folk som läser min blogg som tror lite på övernatuligt:P Vad sägs, träffas någon gång och göra en *taps* utredning själva:P... Dock kommer jag nog vara den som skulle sitta i bilen, men endå!

Ja just det, gjorde någon grej här jag hittade, så man kunde se vilka kändisar man var lik... hmm...
Har hört att jag är lik hon Emma Andersson.. Men det hoppas jag att jag inte är längre :P


Kommentarer
Postat av: Emma, 21 & Gravid <3

Hejsan!

Åh tack så mycket :) hihi!

Och Grattis själv :)

Du har juh inte så lång tid kvar heller,

spännande ;)

Ja boken är väldigt fin tycker jag :)



Kram

2010-01-20 @ 13:34:15
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/
Postat av: Sara - Alicias mamma & Gravid

åå du emd din cola! haha!

Tog lång tid för mej men tänkte göra en till Alicia med, den går nog snabbare ;))

Allt bra med er idag?

kram

2010-01-20 @ 13:51:36
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Karina

Det är SJUKT KONSTIGT att inte ha magen kvar efter förlossningen :O efteråt var jag tvungen att gå på toa direkt för att slippa kateter och när man satt där blev man helt chockad över den tomma degklumpen man hade till mage :P man var ju van vid att magen typ tog i låren när man satt på toa men inte längre :P



Jag kan följa med och T.A.P.S a om någon håller min hand :P jag hade vart som dom där typerna man tycker är så förbannat töntiga som blir rädd för minsta lilla HAHA.

2010-01-20 @ 18:20:53
URL: http://rocktroll.blogg.se/
Postat av: Bjanca

Headern är skitsnygg =) Jo du har lite samma ansiktsdrag som Emma har. Jag har fått höra att jag liknar Maria Carey haha..

2010-01-20 @ 20:21:17
URL: http://bjanca.blogg.se/
Postat av: Lisa

hej gumman!



ja igår var det dejt med vännerna som gällde..

det är alltid lika uppskattat!

fly från verkligheten lite :)

vad blir det för din del idag då?

var på Spec Mödra i morse och kikade på bebis, men än så länge var den "normalstor".. så ska dit senare när de börjar lägga på sig, runt 37-38..

för den kommer väl troligen att hålla samma som Oscar!

och nu ska jag jobba!

ha en bra dag! kramar.

2010-01-21 @ 10:15:59
URL: http://fliza83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback