Ny dag!

Åhh nu har dessa sura uppstöttningar börjat komma på nätterna och kvällarna, bara bränns och muppar sig!! Sååå äckligt! Kiwin jag åt igår känndes bara konstig!
Tycker även jag har börjat bli mindre och mindre hungrig! Men av gottesakerna kan jag äta.. Fast tillochmed så det smakar konstigt:P

Igår snöade det här! Liiiite granna, undrar om det kommer med idag, endel vädergrejs säger det, och en del inte..! Orka tro på tv väder.. Ingen har ju typ rätt.. Står det att det ska vara runt 2minus här så slutar det med typ 10 minus!!

ÅHHH!!! Blir galen på dess småflugor!!! Vart faaaan kommer dem ifrån!! Vi har städar och rensat och köpt nya blommor, allt!! Men dem försvinner inte! Finns överallt! Kommer och flyger in i näsan och typ störtar i maten och bara allmänt irreterande!! Finns i varje rum! Ta bort dem! Man går runt och klappar händerna här hela tiden! Suck, säkert en granne som har det förjävligt hos dem lr nået! Men jag vill inte ha dem!

Snart kommer nog mamma med, hämtar mig så ska vi gå en runda:P Hehe lr ja, vi går väl hem till mamma sen, men jag slipper gå själv xD Man kan slippa mkt när man är gravid och det är dåligt väglag ute ;)

Tycker tiden har gått fort.. riktigt fort.. känns som det var igår man slutade skolan.. dock var det några år sedan.. Jag har börjat tänka på mkt på saker som har hänt innan, kanske man gör när man vet att man inte är barn längre.. Så fort den lille kommer så blir man ju vuxen, vuxen blir man när man har något annat liv under sig..
Vi kommer bli föräldrar.. Hur skämande det låter och allt ansvar som väntar så kommer det nog bli det bästa i mitt och D:s liv..
Bara bröllop och villa kvar sen ;)

Kommentarer
Postat av: Bebis i magen

Ja det har du ju rätt i. Hur går det med hus då, kikar ni? De tär underbart med plats =) vi har ju 6 rum o kök.. klagar inte alls =)

2010-01-05 @ 11:06:21
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Malin

jo det gör nog det :P hah hur mår du idag då?

2010-01-05 @ 14:28:44
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: thessie

aha... jag köpte en canon eos 400D för ett och ett halvt år sen och är skitnöjd. blir verkligen bra bilder och bildkvaliten är långt mycket bättre än en vanlig liten digitalkamera. men sen har jag läst foto oxå så jag ser ju skillnad.

hehe ja jag trodde oxå att jag skulle gå över tiden men nu vet jag inte rikigt... har sammandragningar som gör mer och mer ont på kvällarna. jag hoppas verkligen bebisen vill komma tidigare, kan inte sova på nätterna och det börjar bli riktigt jobbigt faktiskt.

men jag tycker att ni ska prata med er förening om att de får kolla vart flugorna kommer ifrån, inte så kul att ha massa småflugor i lägenheten när beisen kommer ju. och ni har ju gjort allt för att kolla att problemet inte kommer från er.



kram!

2010-01-05 @ 15:18:37
URL: http://sleepygirl.blogg.se/
Postat av: Sara - Alicias mamma

Jag vill med att bebisen ska komma nu Tänk så mysigt! men är väl bäst om våra små tussar ligger kvar i våra magar ett tag till :)

2010-01-05 @ 18:27:40
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Sofie

Usch och fy för sura uppstötningar :/ .. det har jag inte börjat få än tack o lov..

Riktigt illa när godsakerna börjar smaka konstigt me ;) hihi



Ja, nu längtar man ordentligt mycket efter den lille :)

.. Men det här med föräldrarpenning är en djungel.. suck, att det ska vara så svårt..

2010-01-05 @ 21:49:11
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: emma

hehe ja de finns mkt positivt att va gravid med, man får vara lat och slipper det mesta:) ihihi



2010-01-06 @ 08:11:54
URL: http://trollbollsmamma.blogg.se/
Postat av: Lisa

hihi.. vad jobbigt att allt smakar konstigt.. inte så skoj kanske :( så har inte jag, hade det med någon sak med Oscar i magen men denna gång äter jag allt som förr :) och ja, godis går ALLTID ner och hur mkt som helst..

så man är lite less att det inte går att gå utanför dörren här hemma.. är ju -27 :( fryser ju ihjäl!

vad gör ni idag då?

kramar.

2010-01-06 @ 09:56:58
URL: http://fliza83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback