Nytt år nu då!

Igår var det lungt, vi åkte ut till pappa och åt, jag gjorde förätten och efterätten :P Spännande grejor :P haha
Förätt: Smördeg med skagen,
Efterätt : Frukt med grädddaim och choklad doppade maränger =)
Men det gick att äta iallfall =)
Blev lite kortspel och så sen =)



Har i natt haft förvärkar tror jag nog det är, men har gjort jävulskt ont, läste mig fram till lite överallt på nätet att det är tecken på att ta det lugnare, tror jag behöver det.
Men hur kul är det att bara sitta här och inte göra något lixom!

Iallfall, började få så ont i ryggen så det blev att vi åkte hemmåt vid 11 snåret. Men då fick vi punktering -_-
Kul! Kallt var det! Tur var det inte så långt bort från pappa så han kom och hjälpte till lite :P
Så nu blir det pengar på ett vinterdäck.. hopp hopp!
Dock vet jag nu hur det känns att få det =) Hehe!

Nu ska jag ta det lugnt här, känner att magen blir hård som en boll då och då, kanske mste börja acceptera på att börja ta det lugnt:P

Pöss





Kommentarer
Postat av: Alexandra

aaaw vilket fint kort :)

O förvärkar har med haft det pratade med Bm och du måste verkligen ta det jätte lungt då!! Har du vetekudde så kan du värma den i ungefär 2 minuter i micron och lägga dig sen och vila... Men det jobbigt... Just nu vill jag bara att han ska komma ut för detta börjar bli väldigt jobbigt med denna mage + att det känns som min hud ska spricka när som hellst.. Det är jätte tajt .. :X

2010-01-01 @ 14:13:30
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Sara - Alicias mamma

Tr¨åkigt med punktering! Sånna saker blir jag galen av, haha!

Min mage blir hård som sten så fort jag gör något känns det som. Bara att acceptera att man måste ta det lugnt. Jag har börjat fått så ont i bäckenbenen :( usch.

Nu vill jag ha ut den lilla. 33 fulla veckor imorgon! :D

Kram

2010-01-01 @ 20:09:14
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Lea * med bebis i magen

Tack!=) gott nytt år!

2010-01-01 @ 20:29:50
URL: http://diiorkiss.blogg.se/
Postat av: Karina

Du får ta det lugnare om lill*n lever om för mycket :( jag bara lääääängtar efter en till, alla får ju barn nu känns det som. Sen vill jag inte få för sent på året för vi planerar bröllop sommaren 2011 och jag vill gå ner minst 20 kg tills dess :P



Vi gillar att ta det lugnt vi men i kalmar hamnar vi knappast hahaha :P visserligen har ni billiga lägenheter där :P nu för tiden dricker vi knappt alls och det gjorde vi inte innan vi fick Vilda heller. Ganska skönt det för vi var partyprissar när vi var kring 20 års åldern :S jag jobbade i bar och festande säkert 5 dagar i veckan så jag har tillgodo :P



Nu kom andy med ben & jerry glass :D mums!

2010-01-01 @ 21:07:30
URL: http://rocktroll.blogg.se/
Postat av: yasmine modell fru och mamma

tack så jätte mkt.

han kom 11 dagar senare än beräknat hehe.

vad göres? själv ska jag sova nu natti natt kraam

2010-01-01 @ 23:17:15
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: Emma

nja, min nyår va sådärddå ja fick frossa hög feber o mjölkstockning....



hittar du på idag:)?

fick du fina julklappar i år?

kram

2010-01-02 @ 08:02:47
URL: http://trollbollsmamma.blogg.se/
Postat av: thessie

haha tack:) jag hade inbakade flätor på den bilden. däremot så hade jag dreads i fem år som va så långa och fina :) kan lägga upp en bild nån dag när jag är hemma vid min dator så du kan få se :)



nej ingen liten bebis inatt... och nu får vi hoppas att den inte kommer för nu är jag påväg till tyskland :D



vi köpte gipsrullar på panduro hobby... jag köpte två paket (med två rullar i varje) men det blev inte tillräckligt tjockt så jag rekommenderar att köpa minst tre fyra paket för att få en halv cm tjockt lager som jag hört att det ska vara.



kramkram!

2010-01-02 @ 14:28:32
URL: http://sleepygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback